ACEMİ SOFİLER ve TANIMAYANLAR


flower068ug6kf.jpg 

Bize vesile olan sofi abiyi tevbe almadan

önce epeyce

terlelettik.
Çok sohbetler etti.

Elindeki kitapların hepsini okudum sayılır.

(Gerçi o zaman az sayıda kitap vardı)

Sonunda pes ettik

 tamam tevbe alacağım.
Tabi bizim köyde vekil yok iki otobüs değiştirip

komşu ilçeye gittik.

Pamuk şekeri gibi haci vekil abiden tevbemizi aldık.

Vekil abi bize vesile olana

”sen buna 8 şart talimatını anlat”dedi.

Biz aynı ilçedeki başka bir vekil abiyi

ziyarete gittik.

Onun görevli olduğu camide: dakka bir gol bir:

Sakal-ı Şerifi ziyaret ettik hamdolsun.
Memlekete döndük ben bizimkilerden gizlice,

  sessizce 8 şartı yaptım.
Ertesi gün vesile olan abey dedi

 sofi sana 8 şartı anlatacağım

 ona göre adap yapacaksın dün ben anlatmayı

 unuttum dedi.

Ben  dün gece adabı yaptım dedim .

Adabı dinlemeden yapamazsın nasıl yaptın dedi?
Bana verdiğin kitaplardan okudum dedim

Olmaz dedi.

Adabı anlattı tekrar yap dedi.
E mecburen tekrar  gizli ve sessizce bizimkilere

çaktırmadan gece yarısı adabı tekrar yaptık.

Acemilik işte.
 
Menzilde Acemi bir sofi adayı

Gavsımızı hane-i sadetlerine kadar takip eder.

Gavsımız tam içeri girecekken  bir kaç defa seslenir:
Abdulbaki Bey!,Abdulbaki Bey!,Abdulbaki Bey!,
Gavsımız geri döner.
Sofi adayı

”Afedersiniz Abdulbaki bey şayet müsaitseniz

bir tevbe rica edebilirmiyim?”der.
Gavsımız tebessüm buyururlar hemen oracıkta

tevbe verirler.
Sonra Gavsımız buyurur”Bu da bizim kibar sofidir”
 
Biz sofi abimiz (muhtemelen vekil)

arabsıyla yolculuk

ederken yolda bir yaşlı amcayı arabasına alır.

bir müddet sonra sohbete başlamak için

yaşlı amcaya sorar:

”Amca sen hiç mürşit eli tuttun mu?”
Yaşlı amca biraz kızarır sıkılır sonra yok

evladım der”

yengen öldüğünden beri elime yabancı eli değmedi”
 
Kore gazisi yaşlı bir sofiden dinledik.
Menzile ilk gittiklerinde

Seyda Muhammed Raşit  Hz.’ne”

Benim evde
dolapta biraz şarap var ben onları bitirinceye kadar

 şarap içebilir miyim ?”
diye sorar.

Seyda Hz’leri Sofi der:

”Allah cc. şarabı haram kılmış .

Allah’ın haram kıldığı bir şeyi biz sana nasıl yap deriz?

olmaz ”
O zaman (vakti çok yaklaşan namazı kasdederek’)

bu namazı ben kıldırayım ” der.
Seyda Hz.’ler,i sukut buyururlar.

Ama sofi” ben oturduğum yerden kalkamadım

”Sonra  ”Namazı siz kıldırın ”diyebildim dedi.

”Ancak ondan sonra hareket edebildim” dedi
 
 Vekil abi acemi sofiye tevbe verir talimatı anlatır.

Tam ayrılırlarken acemi sofi elini cebine atar ve

 ”Hacı abey borcumuz ne kadar?” der.
 
Vekil abey bir sarhoşa tevbe verirken ,

sarhoş ben kabul ettim…

kısmına gelince elini çeker yanındaki eski

 sofilere dönerek

”Bak sizede söylüyom n’olur  bu vekilin

her dediğini  

kabul edip yapalım amma Peygamberimizi

değiştirmeyelim”der.

Bu hal 3 -4 kez tekrar eder sonunda kahramanımız  

kabul eder.

 O’nun şimdi çok hoş bir sofi olduğunu duyduk.
 

Çay evinin olduğu  mahallede bir adam sofi abiyi durdurur.

”Kardeş bi dakka” der

Sofi ”Buyurun ne vardı ” der

Adam ”Bilader buralarda Kurbancıların yeri varmış neresi acaba ?” der

 

_______________________

Bilvanis NeT ten alintidir.

turabi

ALLAH (cc) Hepsinden razi olsun.

himmet2.gif

102 thoughts on “ACEMİ SOFİLER ve TANIMAYANLAR

  1. esselamu aleyk
    bu yazıları okudukça tebessüm oluyor yüzümde bir de tevbe alanlara bu yolda izmet için uğraşanlara gıpta ile bakıyorum
    Allah cc hepsinden razı olsun.
    bizlerinkileri de kabul buyursun.
    bu blog bana birbirlerini insanlar ne kadar sevebilir hiç karşılıksız onu da gösteriyor.
    yakaza kardeşim
    Allah cc senden razı olsun
    dua ile…

  2. ÇOK GÜZELDİ. 🙂

    bakıyorum da insan ne kadar saf kalpli olursa lütuf ona daha bi fazla oluyor..

    Rab Teala bu yoldan ayırmasın

    ALLAH RAZI OLSUN KARDEŞ..

  3. kurban ben bir sofiyim sen 2 rekat namaz kıl deki yarab ben ssofi olmak istiyorum eğer kalben istersen seni bulurlar ama daha kolay yollar var kurban dergah lar var her yerde çevrene sor bilen vardır vekilden t tövbe alırsın
    ü

  4. Selamun Aleykum , eğer imkanın varsa Adıyamanın Kahta İlçesinin Menzil köyüne gidiceksin , yoksa en yakın bir dergaha gidip bu tarikata bağlanabilirsin 😀

  5. AÇIKLAR KAPANSIN YAZIK ONLArın yüzünden
    deprem kıyamet kopuyor tüfü açık giyinenlerre

  6. AÇIKLAR KAPANSIN YAZIK ONLArın yüzünden
    deprem kıyamet kopuyor

  7. s.a açıklar kapansın demeyle olmuyor kurbanım dua et inş hakkı ve doğruyu bulmaları için

  8. selam sofiler o açık dediyiniz insanları kınamayın aşıları yok menzile gidip aşı olmaları lazım dağda yetişmiş acı erik gibiler inşaallah bir sebep olan çıkacak aşılarını olacaklar selamın aleyküm yeniden

  9. esselamu aleykum ben daha sofi değilim rabbim inş. beni bu güzel lütufla mükafatlandırır inş… sömestr tatilinde menzile bende geleceğim inş.. dua edin sizin gibi rabbmin yolundan ayrılmayan kulların duaları kabul olur inş. gelebilirimmm…. ALLAH ın rahmeti bereketi üzerinize olsun….

  10. kardeşlerim.. ne demek açıklar yüzünden deprem oluyor…bir sürü günah içinden en vahimi bir bayanın açık olmasımı ?? adam cani küçücük kıza tecavüz edip öldürüyor.. ama deprem acık bir bayan yüzünden oluyor ? zavvalı emekli yaşlı teyzenin kolundan çantayı kapıp hastanelik ediyorlar. parasını kumara içkiye yatırıyorlar. ama başımıza belalar açıklar yüzünden geliyor. yapmayın kardeşim.. ben kapalıyım . ama ne açık kardeşlerim varki kalplerindeki güzelliğe ben hayranım.. herşeyin bir vakti vardır. . .bu şekilde yaklaşırsanız insanlara tesetürden uzaklaştırısınız. . kapan yoksa deprem olacak 🙂 :)ben olsam ne düşünürüm YaRabbi ben o kadar kötü bir insan mıyım ki benim yüzümden belalar yağacak .Rabbim sen beni sevmiyormusun ki benim yüzümden depremler olacak….buda benim düşüncem.. incittiysek affola … esselam…

  11. s…..a sofiler kurbanlar çorbasını içenler aro sizlerden uyyy bu sofiler pek şekerler yaw gavsımın şekerleri….:D menzil burcu burcu kokar NAKŞİBEND oyyyy oyyy özledim menzili özledim sultanımı sultanım tuttu elimden ben gidiyorum gelen gelsin….::)

  12. selamlar sofiler ben makedonyadan ..,.menzile bir kez gittim .,.,ama 1000000 kez de gitsem,.,.,az,.,.,100 yil da kalsam .,,.cok daha az.,?

  13. SELAMUN ALEYKÜMben sofi olmak istiyorum nasıl olacagını bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim ALLAHrızası için msn adresimi yazıyorum yardımcı olun lutfen …………… ALLAH EMANET OLUN. ilgilenenden ALLAH razı olsun

    msn adresi vermek yasaktır..
    yakaza..

  14. Makedonyadsaki kurban hayırlı olsun inşallah orayada ulaştı ya ne güzel :)Sultanım az kaldı dünyayı feth etmeye:)

  15. acemi kardeş bulunduğun ildeki sofileri bul menzile kalkan ilk kafileyle git tövbeni al bukadar inşallah

  16. s.a gurbanlarım
    sımdı soyleyecek pek bıse bulamıyorum daha 2 gun oldu Menzilden Geldim yeni sofıyım
    Allah herkese nasip etsin ins. Allah!ın rahmetı ve bereketi uzerınıze olsun
    dua edın ıns.

  17. canlar nasılsınız
    ben yeni üye oldum buraya
    sevdim bu siteyi allah rızası için

  18. haftaya düğün var menzilde ben şimdiden gidiyorum gelen gelsin a.e.o

  19. s.a bende yeni sofi oldum işşallah yaşamaya çalışıyorum allah razı olsun

  20. eselammün aleykum ve rahmetullahi ve bereketi
    üzerinizde olsun peygamberin şefaati

    sadatların himmeti vefeyzi üzerinizde olsun inşaallah

  21. yüce rabbim herkese nasip etsin, herkesin karsısına bir vesile çıkarsın insallah. selamın aleyküm

  22. sofiler ALLAH cc cümlemizden razı olsun başkalarını eleştirmeyelim kendi kusurlarımıza bakalım insanlara yaklaşmasını bilelim RABBİMİZİN emrine uymamak cahillik hastalık sohbet edelim uyaralım tatlı dille inşaallah ALLAH CC AYIRMASIN BU KAPIDAN

  23. sofiler kurbanıız olayım menzile bi gidin gavsımızın elinden tutun onu yalnız koymayın ben menzile gittim çok güzel bir yer yani sizin gitmenizide çok isterim.

  24. merhaba sofiliği bu sene duydum ve ne olduğu konusunda fikrim yok bana ardımcı olabilir misiniz? sofilik ne demek nasıl oluyor?

  25. S.A KARDEŞLERİM BENDE ARANIZA KATILMAK İSTİYORUM NOLUR ALLAH RIZASI İÇİN BANA BİRİNİZ YARDIM ELİNİZİ UZATIRMISINIZ LÜTFEN BENDE SOFİ OLMAK İSTİYORUM LÜTFEN BANA YARDIMCI OLUN

    SELAMETLE

  26. selamün aleyküm kurbanlar bende sofi oldum daha önce ama ilerletemedim utanıyorum bu konuda kendimden içim acıyor ama allah izin verirse tövbe alacagım tekrar işallah hepinize selamlar

  27. kardeşlerim bana da yardımcı olabilirmisiniz bende sofi olmak istiyorum allah rızası için..selamun aleyküm

  28. EMRULLAH SENİ COK SEWİYORUM yakısıklı SOFİM benim tatlı dillim seninle gitmek iyi olmak huzurlu olmak istiyorum dogru yolda el ele yürümek sonsuza dek seninle ….meLeq

  29. SELAMÜNALEYKÜM GURBANLAR BEN ANKARADAN HAKAN BENİM ÖĞRENMEK İSTEDİĞİM BEN TÖVBE ALMAK İSİTYORUM AMA ANKARA DA NEREDE VEKİL OLDUĞUNU BİLMİYORUM BANA ALLAH RIZASI İÇİN ADRES VEREN OLURSA SEVİNİRİM EVİM ETLİK DE mail ……….
    hakan polat
    ALLAH YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN

  30. s…..a sofiler kurbanlar çorbasını içenler aro sizlerden uyyy bu sofiler pek şekerler yaw gavsımın şekerleri….:D menzil burcu burcu kokar NAKŞİBEND oyyyy oyyy özledim menzili özledim sultanımı sultanım tuttu elimden ben gidiyorum gelen gelsin….::)

  31. rabbim hepimizi kendisine layık kul resulune layık ümmet dostuna layık sofi ve sofiye olmayı nasip etsin amin selametle….

  32. SOFİ DEĞİLİM AMA MUHABBETLİSİYİM SELAM GÖNDERİN ORALARA GİDEN KARDEŞLERİM.. SEYDA HAZRETLERİNE SELAMLARIMIZI İLETİN..
    ONU DUASINI ALDIK BİR KERE YİNE DUA İSTERİZ İHTİYAÇ ŞEDİD..ÇOK ŞEDİD..

  33. ALLAH SENİN BU HİZMETLERİNİ DE GÖRÜYOR YA YAKAZA ….MERAK ETME KURBANIM….

  34. allahım şurda yazılanlar bile ne kadar güzel sohbetler hepiniz çok tatlısınız kurbanlar … sofi olmak gibisi yok

  35. canım kardeslerım Rabbım hıcbırımızı bu yoldan ayırmaz ıns.bu dunyada da ahirette de tek kurtulusumuz gavsımızın elını elımzden ayırmasın Rabbım..selamun aleykum.

  36. sofi kimdir dediler?
    – Sofi topraktir, gübre attikca gül biter..
    – Sofi yûndür dövüldükce yumusar..
    – Sofi köprüdür üzerine basilsada ses cikarmaz…

    Rabbim herkese nasip etsin insaallah…

    vesselam

  37. dün akşam ^^ŞEYH ABDÜLBAKİ ^^Hz.leri tepören e geldi ve elini öptüm çok güzel bir duygu allah bana bida ve tüm müslüman kardeşlerimize nasıp etsin. amin inş. ben gebzeden adem arslan tüm sofilerin cevabını bekliyorum .
    NOT:
    mns adresi vermek yasaktir
    hakkini helal et
    kalsaglicakla

  38. seyda hazretlerini istanbulda nasıl görebiliriz bayanlar görebiliyormu lutfen cevap yazın

  39. istanbul karşıda kurt köyde külliyesi var dün ordaydık gavsımızı gördük tövbesini aldık inşallah.allah sizede nasip etsin.bende bayanım.

  40. evet seyda h.z hem bayanları hemde erkekleri kabul etmekte 4 temmuz pazar ordaydık allah tövbemizi kabul etsin inşallah gitmeyenlerede gitmek nasib etsin inşallah

  41. selamün aleyküm,gavsımızı tepeörende nasıl görebiliriz,daha önce hiç gitmedim,hergün ziyaretçi kabul ediyormu?

  42. bismillahirrahmanirrahim sofiler ben çok işdeğiştirdim şimdik bir büyük otelde çalışıyorum ama alkollü yerinde değil çöp deposunda çalışıyom acaba allah beni budurum dan dolayı beni cezalandırırmı .allah razı olsun hepinizden.

  43. aleykum selam sofıler allh bızı ayırmasın bu yoldandualarımız bırlık olsun allha emanet olun

  44. ya burda bilgili biri bana yardım etsin e-postama mesajın yanıtını gönderir misiniz virt aldım 3 4 aydır virdimi çekemiyorum sıkıntılardan dolayı bıraktım çok pişmanım geri çekmek istiyorum ne yapabilirim allah rızası için beni aydınlatın cevabı e-postama gönderin

  45. şimdi adıyaman menzil gıttım ben ben normalde şiir messebindenım benım messebım degıstı tarıkat mı oldum ?? yardımcı olurmusunuz ?

  46. Abicigim, senin yerinde olsam geri giderim menzile ve ordaki buyuklere sorardim meseleni ins.
    Onlar size yardimci olurlar bu konuda.
    S.a. Rabbime emanet olun.

  47. ben yaklaşık 20 yıldır öğretmenlik yapan bir sofiyim b… a… sadece ..defalarca menzile gittim sohbetlerim var çıkan bütün kitapları okumaya çalışırım .Kimseye kötülüğüm yoktur.Yalanım gıybetimde yoktur.Kul hakkından korkarım .ama nasıl koca koca yürekler yakan felaketleri benim yüzümden olur.Benim suçum allaha karşıdır.Kula karşı değildir.allahımda affeder inşaalh o rahmandır.rahimdir.Kulunun zannı üzeredir.Herkes kendine baksın…

  48. BENDE SİĞAR İKEN CİHAN BEN BU CİHANA SIĞMAZIM CEVHERİ LAMEKAN BENİM KEVNİ MEKANA SIĞMAZIM. EY BİZLERİ ELEM EHED İLEYKUM YA BENİ ADEME EN LA TABUDUŞ ŞEYTAN INNEHU LEKUM EDUVVUN MUBİN ; İHBARIYLA LUTF EYLEYEN RABBİM İYYAKE NABUDU VE İYYAKE NASTEİN DERKEN BENİ KENDİNE YALAN SÖYLETME ŞEYTANIN ŞERRİNDEN SANA SIĞINIRIM SENSİN EN İYİ SIĞINACAK SANA PENAH GETİRDİK İHDİNAS SİRATEL MUSTAGIM. AMİN YA RABBİL ALEMİN. SOFİLER HAK YOLCULARI MUTAVAZİLİK VE GERCEK DERVİŞLİĞİN ADABINA UYALIM HERCANLIYA ALLAHIN DAVRANDIGI GIBI DAVRANALIM , EKBERİYYET MAKAMINA ERİŞMEK İÇÜN ALLAHU EKBER ALLAHIN EKBERİYETİNİ İKRAR ETMEK GEREKTIGI GIBI ALLAHIN MERHAMET VE RAHMETİNE NAİL OLA BİLMEMİZ İÇİNDE MERHAMETLİ VE RAHİMLİ OLMAMIZ LAZIM ALLAH HEPNİZİ ÇİKTIĞINIZ BU YOLDA MUVAFFAK VE MUAYYED EYLESİN.

  49. Şİİ KARDEŞİMİN SORUSUNA GELİNCE HAKKIN KAPISI TEKTIR AMA MEZHEB SORUSUNA GELİNCE EGER HALA KENDI MEZHEBİNDEYSEN VE BULUNDUGUN MEZHEBE BAGLI KALMAK İSTİYORSAN ONUN SORUSUNU KENDİ MEZHEBINDEKİ ÜLEMAYA SORMAN LAZIM YOK EGER BEN ŞİİYİM BU TARIKATDA HÜKMÜM NEDİR DERSEN ONUN CEVABINI EN İYİ VERE BILECEK OLANDA SEYDA HAFEZEKUMULLAH HAZRETLERİDİR. MENZİLDEYKEN BÜYÜKLERE SORSAYDIN KEŞKE AMA İRTİBATİ OLANLARA AŞİNALIĞIN VARSA ONLARA DANIŞ İNŞALLAH ALLAH HAK YOLUNUN YOLCUSU OLMANI KABUL BUYURUR.

  50. ben bu zamana kadar hep günah işledim zina yaptım içki içtim bana yardımcı olunuz ben dogru yolu bulmak istiyorum 27 yaşıma kadar günah işlesemde tövpe etmek istiyorum allah rızası için yardımcı olunuz uykularım kacıyor uyuyamıyorum herşeyimi kayıp ettim ama en azından allah yoluna döneyim

  51. tövbe et bidaha hiç yapma kurban sonra git sofi ol söylenenleri yerine getir hizmet yap cennete gir

  52. ALİ Ö….. İNŞAALAH MENZİL E VARINCA BİZE DUA ET.İSTER TÖVBE ET İSTER ETME AMA LÜTFEN BİZE ORDA DUA ET

  53. kardeşler bende sofi olmak istiyorum.
    bursanın ilçesi mudanyadayım.
    yardımcı olmak isteyen mail yollasın…

    Allah yar ve yardımcınız olsun…

    NOT:hotmail adresi vermek yasaktir
    Hakkini helal et …

  54. Kurban menzil net e gir en yakın dergahın telefonunu al,sonra git orda yardım eder sofiler.İnşallah menzile gitmekte nasip olur.

  55. allah razı olsun bende 1 senelk bir sofiyim inşallah yaptıklarımız kabul olur amin

  56. s.a ufuk sofi adlı arkadas çok yanlıs konusuyorsun ne demek hizmet yap cennete git ??? hizmet yapmayana cennet kapısı açılmıyo mu veya hizmet yapan herkeze mi cennet kapısı açılıyor ya cümleleri düzgün kurup adam akıllı seyler söyle yada hiç konusmada bostan yere günaha girme

  57. Sofi olmak isteyen arkadaşlar Semerkand derneğinin bulundukları ildeki temsilcilerine ulaşsınlar ben o şekilde ulaştım inşaAllah sizlerde faydalanırsınız google dan bile aratsanız bulursunuz Allah hepimizin yardımcısı olsun. Bizlere dua edin.

  58. masivadan vaz geçenlerr sofilikle birlikte ilk adımı atmış olanlardır ki onlar ne güzel insanlardır makam sahibi olanlardır.

  59. selamün aleyküm kurbanım, sofileri bir arada olalım istedim dün http://www.kurbanim.com forum sitesini kurdum duyurusunu yapar mısın inşallah. Allah hizmetinizi daim eylesin —–moderatör alımımız vardır—–

    üyelerinize haber verir misiniz inşallah kurbanım?

  60. selamın aleyküm bende dün gece sofi oldum bukadar kolayı zor geldi ama çok şükür rabbime ve mu günleri gördüğüme

  61. selamın aleyküm.. ben 21 yasındayım ve açık bir kızım.. yorumları okudum açıklar yüzünden felaketler yasanıyor ne acımasız bir yorumdur ne acımazsı bir düşüncedir.. ne açık insanlar var yürekleri tertemiz.. ve perşembe günü bir gurupla adıyamana gidicem.. giden kardeşlerim cevap verirse sevinirim.. açık gidebiliyormuyuz. gidip duamızı yapabilirmiyiz.. ne kadar doğrudur.. ben sadece dua etmek için görmek için ordaki ortamı hissetmek yaşamak için gitmeyi çok istiyorum.. Allah hepimizi doğru uoldan ayırmasın inşallah..

  62. Ya Kurban’ım ben bişey soracaktım . bir sofi günah işlerse sofilikten çıkarmı ?

  63. selamun aleyküm bende tevbe almak istiyorum ama nasıl gidilir adabı nasıldır bilmiyorum yardım istiyorum bana yardım eder misiniz

  64. selamun aleyküm bende tevbe almak istiyorum ama nasıl gidilir adabı nasıldır bilmiyorum yardım istiyorum bana yardımcı olabilirmisiniz.. selam ve dua ile..

  65. Sofinin biri bir rüya görmüstür.Bu rüya öyle bir rüyadir ki
    Sultanimiza anlatmak ister ve Menzile gitmeye karar verir.Sofiyi SEYDA
    Hazretlerinin huzuruna getirirler.Sultanimiz buyurur:”Basina bir beyaz
    örtü örtün rüyayi öyle anlatsin” der.Ve sofi rüyayi anlatmaya baslar:
    Rüyasinda mahser kurulmustur.lEfendimiz s,a,v ümmetinin
    basindadir.Saginda dört büyük halifeve solunda Abdulbâki HAZRETLERI
    yer almaktadir.Bütün sofiler bir aradadir.Ve Iki Cihan Serveri s.a.v.
    Abdulbâki hazretlerine dönerek:
    “Ya Abdulbâki ümmetmden cömert olanlari topla Hz. Ebûbekre teslim
    et”der.Sultanimiz kalabaligin arasindan sofileri teker teker secerek
    bu görevi yerine getirir veHz. Ebûbekr Efendimize teslim
    eder.Efendimiz s.a.v buyurur:
    “Ya Abdulbâki ümmetimden cihadi sevenleri topla Hz. Aliye teslim
    et”der.Sultanimz sofilerin arasina girerek tek tek secer ve Hz. Aliye
    teslim eder.Efendimiz s.a.v yine buyurur:
    “Ya Abdulbâki ümmetimden adâletli olanlari topla Hz. Ömere teslim
    et”der.Yine SEYDA Hazretleri secerek sofileri Hz. Ömere teslim
    eder.Efendimiz s.a.v tekrar buyurur:
    “Ya Abdulbâki ümmetimden Kuran-i Kerim’i cok okumayi sevenleri topla
    Hz. Osmana teslim et”der.Ve Sultanimiz secerek sofileri Hz.Osmana
    teslim eder.
    Abdulbâki Hazretleri aglamaktadir.Bir geriye kalan kalabaliga
    bakar,bir de halifelere teslim ettigi sofilere….Geriye kalan teslim
    edilenden KAT KAT fazladir. Sultanimiz edebinden iki büklüm olur
    Efendimiz Aleyhisselâtüvesselam’a gelerek:
    “Ya RasulAllah geriye hep cürük carik sofiler kaldi bunlari ne
    yapayim” der.Merhamet timsâli Efendimiz s.a.v. kollarini acarak:
    “YA ABDULBÂKI TOPLA HEPSINI BANA GETIR”der.
    Rüyayi dinleyen sultanimizin gözleri dolar cünkü sofi aglamaktan
    rüyayi zar zor anlatabilmistir ve orda bulunan bütün sofiler de
    aglamaya baslar.
    Sonra SULTÂNIMIZ söyle der:
    “Bu rüyayi duyan sofi duymayan sofilere anlatsin”der.

  66. ahhh iyıde kurban olduklarım benım halım ne olacak böyle 😦

  67. ben bir sey anlamdim Ankarada evlnmeyi dusundugum birisi vardi …. …..
    etlikte kaliyor bir sene once olan bir sey diye 3 sene kafar konustuk o arada babam kanserdi aradi sordu saolsun ama babam rahmetlik olduktan sonra telefon parasini istedi odedim
    Aglayarak istedi Evlenmeyi dusunuyorduk ben ank ailesinin yanina gittim bu arafa ben londrada kaliyorum

    konyaliyim imam nikahi diye nikah yaptik altinlarim vardi parasnani vericem diye ne bileyim aldi paralari ikitane benim altinlarin parasina yuzzuk aldik gumus takmazmis ya sofilet bende ayni yuzzugu aldim uzun lafin kisasikuyumcu altinlarima17binlira verdi 1milyarda borc almiti oylece gitti londraya geriye dondum Zor durumlar yasadim maddi manevi bana yardimci olabilirmisin dedigimde malesef umurunda olmadi
    SOfilik bumu Karsiliksizbir sey yokmu Paramla Rezil oldum
    Ama Helal Etmiyorum ben sadeve Allahima inaniyorum cikari icin Allahi araya katanlqr o.
    kadar cok ki Bi Sofiylede hikayem bu

  68. neursa olsun insanlarin para icin yapmayacagi yok

    Allahla kulun arasina kimse giremez kimsede kimse icin dua okuyamaz menzile gidiyordu arkadas dua ediyordu ettiriyordu hani nerede kimin parasin yiyiyebilirim safliginu kulana bilirim diyemi dua ettirormus
    tek dicem herkesin diadi kendine kimseye inammayain herkes kuranmizda ogrendigi seyleri anlatiyor
    herkesin duasida.sevabida
    kendisine

    kendisine kimseyede inanmayin sofiyim yakiniyim uzagiyim diyenlerin inancinizi kullanmasina izin vermeyin

  69. okuyorumdaa kimin kim icin tovb edebilir
    (: kim kimin gunahini affetire bilir alnimiz kibleye geldiginde tovbemizi ederiz bnim icin bi tovbe edebiliilirimisiz ne.kadar komik Muslumunanlarda Allahin onunden baska.
    kimsenin onunde egilmez bu arada konyaliyim sunni muslumanim
    bosluktaki insanlarin ugrasaca bir seyleri olmayinca boyle bos seylerle ugras

  70. Selamın aleykum sofi kardeşlerim adım kenan, yeni sofi oldum ve çok mutluyum huzurluyum sofi kardeşlerim Hepiniz ALLAH EMANET OLUN BOL BOL DUA EDELİM ALLAHU AKBAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!………………..

  71. kardeşim bilmeden konuşmayın kimsenin eğildiği yok kimsenın önunde mubarekler zaten bunlara razı olmuyo hep uyarırlar islama ters olna hareket yapanları ayrıca tevbe almak demek o mubareklerın huzurunda artık bırdaha günahlarıma dönmeyeceğim demek pişman olmak tabıkı Allahtan başka günahları affedecek varmı zaten kımse ben günahlarınızı affederim affettırırım demiyo sizler ordan burdan kulaktan dolma bilgilerle hareket etmeyın yada yanlış harekette bulunan sofılere bakıp hukum vermeyın çünkü bu yol başka bı yol değil islamıyet sadece, tasavvufu inkar kımse edemez inkar edenlere dırek tamam hacı bayram velı hz mevlana hz abdulkadir geylanı hz neydı pekı dıyorum onların dergahı onların zikirlerı o mubareklerın kerametı yokmuydu. İşte bu yol farklı bışe değil ayrıca bulunduğunuz ildekı mubareğe bağlıyım ben konyevı hz bı gidip görmenızı isterim bakın bakalım islamıyete aykırı ne hareket var sizden ricam pişman olacağınız söz ve davranışlardan sakının onlar Allah dostu düşmanlık etmek zararınıza olur .menzıldekılerde bızım kardeşimiz diğer hak tarıkattakılerde bızım kardeşimiz dua ile

  72. Benim yorumumu neden yayınlamadınız yanlış birşey yazmadım

  73. Aklıma neden yayınlamadığınız geldi sui zanda bulunmuş olmam umarım ama doğruysa kendınıze gelin derim ben uyarmak amaçlı o yazıyı yazdım sanırım konyevı hz yönlerdırdım diye yayınlamadınız eğer böyleyse çok yazık ve üzücü bı sofı bunu yapmamalı çünkü belkı hıdayete erecek bırıne engele vesile oluyorsunuz hepsi Allah dostu değilmi hepimiz aynı kervanın vagonları değilmiyiz ne olacak şimdi o kardeş belki gidecektı sız eğer bu nıyetle yayınlamadıysanız ahırette yakanıza yapışmazmı . eğer yanlış düşünüyorsam Mevla benı affetsın Hakkınızı helal edın sizın yanlış yapmanızı engellemek içinde bu uyarıyı yaptım Yapana değil yaptırana bakın dua ile kardeşim

  74. bende bugün sofi oldum çok mutluyumm bu yolda bu imanla son nefesime kadar devam edecegim rabbm cümlemize hidayet etsin .. şimdi çıkıp görevlerimi yapacagım.. selametler sofi kardeşlerim.

  75. Kardeşim sen londradan Türkiye’ye gelmişsin evlenmek için güzel birşey evlenmek.Sofiler insan değil mi? İnsan onlar hata yapamaz mı yapar.Peki sen neden bu sofiler’i günah işlemez şekilde bililiyorsun yada bilmek istiyorsun.Peygamberler bile nadirende olsa kücük hatalar yapar.ama sen gelmiş peygamber olmuyan,evliya olmuyan birini bu durumda suçlu buluyorsun 3 yıl konuşmuşsun iyi hoşda peki neden hiç araştırmadın.İnsan evleneceği kişiyi bilmez mi? 3 yıl konuşmuşsun hiç mi düşünmedin böyle birşey oldugunu.1 cürük elma için 1 bağ yakılmaz.Eğer öyleyse bizde senin 1 tane kötü huyu olan bir akrabanı bulalım tüm sülaleni kötüleyelim.Bu ön yargıdır.İFTİRA’dır dediğin doğru olabilir o kişi sofiye olabilir fakat o kişi yüzünden bizin sofi(ye)’leri kötülemen gerekmez.Bu cok yanlış bir durum.
    Selam ve dua ile

  76. h….. on Kasım 24, 2012, 3:59 pm said:

    Ne kuran okumuşsun ne hadis.Hiç mi ayetlerde ”şefaat” kelimesini duymadın.Hiç mi hadislerde ”ŞEFAAT” kelimesini duymadın.Eğer sen daha iyi müslümansan ötekine çamur atmazdın.uyarırdın ha eğer ayet istersen maide 35 mealine bak ”SALİHLERLE TÖVBE EDİN” eğer bunda yanlış birşey olsaydı onlar yapmazdı.eğer hala karşı geliyorsan buyur sana ayet meali inkar et kafir ol!

  77. h….. on Kasım 24, 2012, 3:51 pm said:

    eğer kimse kimse için dua okuyamıyorsa Sen ne hadis okumuşsun ne başka birşey.Neden mezardan geçerken fatiha okuyoruz.O kabirdekiler için bir duadır.Ayrıca dua istemek ise atalarımız bile söylemiş ”yabancının duası evliya’nın duası gibidir.” o zaman sen atalarından daha zekisin.NEden gidipte bir işi öğrenmeden çamur atıyorsun.

  78. Baba Gavs on Nisan 20, 2012, 11:08 am said:

    Kurbanım büyük günahlar’a ısrarla devam etmekle,cehri(Sesli) zikir yapmakla tarikattan cıkarsın.Şimdilik aklımdakiler bunlar biraz daha detaylı öğrenmek istersen hatme kitabında olucaktı 😀

  79. Allah’n kulu on Nisan 15, 2012, 10:51 pm said:

    Hanım abla Sen niyetini aldıysan bi git oraları gör derim ama ne olursa olsun adap’tandır orada bulundugun sürece kapan oranın havasına kapılıcaksın benden söylemesi 😀

  80. Sofi kardeslerim allahin izniyle Ben aylemle 4 yildan Sonra tûrkiyeye gelecem topragini ôpecem kardeslerim bacilarim istambulda varmi bizim sofilerin hoteli yada sofilerin gitiyi bir Hotel bana bir yardimci olsaniz kurbanlar Ben almanya Dan bir Sofi kardesiniz insallah sadatlarin duvasi uzermizde olur kurbanlar simdiden Allah razi Olsen

  81. selamün aleyküm sofi abiler beni bir sorum olucaktı tövbe adıktan sonra 4 veya 5 ay geçtiadabı yerine getirmedim şimdi adabı yerine getirsem sofi olurmuyum söylüyemi yorumda çevremdekilere adabı yerine getiremedim diye abi

    cevabınızı bekliyorum abi.

  82. Selamın Aleyküm Sofi Abilerim Bende Sofiyim . Gasvsımı Daha Hiç Görmedim . Görmeyi Çok İstiyorum . Ama Günahlarımdan Dolayı Pişmanım . Utancımdan Gidemiyorum Gitmeyi İstiyorum Ama sonra duraksıyorum . Kendimi Gavsımıza Sofi Olucak Kadar İyi Göremiyorum . Napmalıyım ? Pişman Oluyorum Ama Genede Günah İşliyoruz .

  83. selamun aleykum canlar.sofi olmak günahlardan pişman olup tövbe almakla baslar mürşidi kamilden.menzil tarikatını cogunuz biliyorsunuzdur.Konya’da bir dergah vardır.Gavsımız seyyid muhammet el-konevi hazretleridir.tövbe almak isteyen olursa yolu konya’ya düşen olursa yardımcı olmaya çalışırım.Allah yar ve yardımcınız olsun.

Bir Yanıt Bırakın

