Menzilden Bir kac Hikaye.


 sevgiyolcususpergiffm71.gif

Menzile,birgün kalp gözü açık bir evliya gelir..
camiide sofileri hayvan şeklinde görür ve…
ya gavsım bu hayvanlar da kim der
Gavs hazretleri de ,

yarın sabah gel sana kim olduklarını söyleyeyim der..
gece gavs hazretleri sofilere tövbe verir.

sofiler 8 şartı yaparlar ve yatarlar
sabah namazı için sofiler camiiye gelirler,kalp gözü açık evliya da camiiye gelir bi bakar şaşırır ya gavsım bu evliyalar da kim der…
Gavs hazretleri de ona,akşam gördüğün hayvanlar bunlar der

______________

Bilvanis NeT

nurluyol

himmet1.gif

Mürşidin İzni Olmadan Çekilen Virdin Zararları

Kurbanlar inşallah sizlere Menzilde Bir Sofinin zikirle ilgili  başından geçen
bir hadiseyi kendi ağzından dinleyelim.

yaklaşık on sene önce  bir gün görevlilerden birisi kurban ne kadar vird çekiyorsun diye sordu? 33.000 dedim. ohoo sen hala ordamısın. haftada bir gel senin virdini artırayım dedi. artıra artıra 65.000’e çıkardı. Bende bir haller olmaya başladı. Kendimi Mehdi zannetmeye başladım. Daha sonra çocuklarımı, kardeşlerimle birlikte çuvallarla un, şeker, fasulye, nohut alıp, bir mağaraya gittim. bekliyorum, bekliyorum. ortada bişey yok.

dedim bari gidip, mürşidime durumumu anlatayım. Gavsımıza durumumu anlattım. direk olarak bana şunu sordu. sofi ne kadar vird çekiyorsun? 65.000 dedim. Gavsımız sordu. senin virdini kim artırdı? kurban bir görevli artırdı, dedim. Dedi Sofi bundan sonra 33.000 çekeceksin. Ondan sonra her şey normale döndü.

Letaif virdini Mürşid yada artırma yetkisi verdiği kişiler hariç, kimsenin artırmaması gerektiğinin hikmetide ortaya çıkmış oluyor. O yüzden büyüklerimiz buyurmuş ki; mürşidin izni olmadan çekilen vird, fayda yerine zarar verir.

_____________

 Bilvanis.NeT

aynilesme

himmet1.gif

 Sadatın selamı

bir öğrencimin başından geçen olay:
menzil ziyareti esnasında hatmeden sonras kardeşimiz anneleri ziyaret eder.ziyaretten sonra öğrencim gayet samimi bir şekilde “seyda hz.ne selamımı iletirmisiniz?” der.anneler kendi aralarında sessizce gülmeye başlar.öğrencim çok mahçup olmuştur.annelerin güldüğünü görünce büyük bir edepsizlik yaptığını düşünür ve üzülerek hatme odasından ayrılır.tam seyda hz.evinden ayrılırken seyda hz.eve girecektir.edebe geçer ve gavs hz.geçmesini bekler.mübarek öğrencimin yanından geçerken şöyle ses verir :
-“ALEYKUM SELAM”
kardeşimiz kendinden geçmiş bir şekilde zıplayarak evden çıkar.

__________

Bilvanis NeT

samyeli
 

12 thoughts on “Menzilden Bir kac Hikaye.

  1. Allah daima razi kullarindan eylesin

    Beni o kadar cok aglatinizki allah razi olsun daima sizlerden amin ecmain

  2. ya Rab ben bu kapıya geldim geleli sarhoşum bana da nasip ettin bu kapıya gelmeyi sana şükürler olsun ayrılamıyorum gavsımdan aşığım ben bu yola

  3. ben de çok istiyorum menzile gitmeyi ama gidemiyorum bana dua edin

  4. GAVSIMIN SANA AŞIĞIM VURGUNUM SANA ALLAHIMA BİNLERCE ŞÜKÜRLER OLSUN Kİ SENİ EN YAKINIMA ADIYMANDA İKAMET ETMEYİ NASİP ETMİŞ PEYGAMBER AŞKI İLE YANARKEN SENİ BİZLERE NASİP ETMİŞ SEN ÇOOK YAŞA GAVSIM ÇOOOK YAŞA ALLAHIN RIZASI İLE İNŞALLAH ……

  5. Slm..Guzel Dualarinizi Allah Kabul Buyursun Ins…….

  6. Muhammed Raşid hz. zamanında bir kış gecesinde onu ziyarete gitmiştik.
    8 şartı yapan sofiller Muhammed Raşid hz.lerinin kapısında yatıyorlardı.
    2 çocuğumla beraber yer arıyorduk bütün odalar dolu idi.
    Sultanımıızın kapısında beklerken kızlara yer bulup yatırdım fakat kendim ayakta kaldım.
    İçimden ‘Sultanım benim baattaniyem yok’ dedim.
    Bir kaç saniye sonra yanımdan iki tane kadın gitti çok bekledim gelmediler bende onların yerine yattım daha sonra gece yarısına doğru Sultanımızın küçük ıza yanıma gelip
    ”Sofi battaniye istemişsin’ dedi ve beni örtüp yanımdan ayrıldı o gece sanki sıcacık bir odadymış gibi uyudum.

  7. yüce rabbim sofileri mübarek kapısından gavsımıdan ayırmasın.ümmeti muhammede nasip etsin inşaellah.hayırla kalın kurbanlar.

  8. Rrklamlar gitti bi anda sanırım sizle alakası yok internet sitesi ile ilgili herhalde hakkınızı helal edin kurbanlar

  9. Allah bizi bu kapıdan ayırmasın. Çok özledim Sultanımi

Bir Yanıt Bırakın

