SEYDA HAZRETLERİ MÜSADE ETMİYOR…


-Kahvedeki sohbet bitti. Adap yapmak için sıraya girdik.

Herşey sünnete uygundu.

Adabımızı yaptık , sıra ölüm rabıtasına geldi. ALLAH cc. Külli nefsin zeigatul mevt ..

Her canlı ölümü tadacaktır ayeti celilesi aklıma geldi.

Peygamber efendimizin ölüm hakkındaki hadisleri ve diğer peygamberlerin Allaha vasıl olduklarında; mesela Musa a.s. ın :
-ya Musa ! ölümü nasıl buldun ?
– Ya Rabbi .. tava içerisine düşmüş bir kuş misali , uçmak ister uçamaz ,ölmek ister ölemez , aynen böyle yaşadım.
İbrahim halilullaha;
– Ya halilim Ölümü nasıl buldun
-Ya rabbi .. bir iğnenin deliğinden canımın çekildiğini hissettim…
peygamberler böyle ölüm acısı çekmişse ALLAH rasulü 300 kılıç darbesi demişse benim halim nice olur…
Beni bir korku sardı .. Binlerce istiğfarla adabımı yapıp yattım.

 İnşaAllah devam edeceğim…
Aklıma gelmişken bir sofinin ölümünü anlatayım..
Elhamdulillah müjdelerle dolu bir ölüm. Görev yaptığım beldede ümmi bir sofi vardı.

 Okuması yazması yoktu. Ölümünden 6 ay önce Menzile gidip intisab etmişti.

 Fatihayı biz öğrettik. Namaz kılmasını bilmiyordu.. biz öğrettik.

Bu sofi 65-70 yaşları arasındaydı. 3-5 ay hatmemize devam etti. Birgün haber geldi,

 Mehmet amca sekaret olmuş.

 Önce doktora götürmüşler , tansiyonun sıfır olduğu artık hayat belirtilerinin kalmadığı götürün son nefeslerini evinde versin demiş…
Bize haber verdiler. Vardığımda herkesle ilgisini kesmişti.

 Yasin-i Şerif okuduk. Efendimize ve sadatlara hediye ettik. Tıbbın ölü dediği insanla 6.5 saat konuştuk.

 Elleriyle havadan bir şey almaya çalışıyordu, biliyordukki son anda insanın konuşması imanının halavetidir.

 Ve insan makamını görmeden ölmez. Dedimki Mehmet amca ne görüyorsun…
– Hocam sen görmüyormusun ?
-Benim gözüm kör kulağım sağır.. sen gördüklerini anlat.. Kimler var kimler yok . ?
-Hocam sadatların hepsi burda ..
-Kim burda ?
Hepsini saymaya başladı.. Seyda hz lerinden bahsetmedi.
-Dedim mehmet amca seyda hz. leri nerde ?
-Dedi hocam seyda hz leri sadatları getirdi.
-Başka ne var ne yok ?
-Kapı dışında uzun kulaklar var. Onlarda girmek istiyor ama sadatlar musade etmiyor..
-Onlar kimdir ? Seydaya sor dedim…
-Hocam onlar şeytanmış.. imanımı çalmaya gelmişler.. seyda hz. leri musade etmiyor.

İnşaAllah imanlı öleceğim…

Bu arada ailesi baba baba diyerek seslendiler.. hiç birisine tepki vermedi.

Sadece bizimle meşguldü…

 Bu bize sadatın bir ikramıydı. Birara gözünü karşıya dikti.
-Dedim kurban ne görüyorsun.
-Hocam şimdi şu anda cennetteki makamımı gösteriyorlar.

 Huriymiş.. bana işaret etmekte..
Şu hadisi şerif aklıma geldi. Kişi makamını görmeden ölmez..

Hamdettim. Mürşidin son anda sofisine yardımının ne kadar büyük olduğunu anladım.

 Daha anlatacak çok mesele var fakat kısa kesiyorum. Mehmet amca elini uzattı bir kitap açıyormuş gibi yaptı. Sordum..
-Şimdi ne yapıyorsun.
-Kuran okuyorum dedi.
-Nereyi okuyorsun ?
-Yasin suresini okuyorum.
-Mehmet amca sen okuma yazma bilmezsin .. Nasıl okuyorsun.. ?
-Hocam seyda hz. leri söylüyor ben okuyorum..
Tıppın ölü dediği mehmet amca tam 3.5 saat Kuran okudu hafız efendiler gibi.

 Bu işe çok şaşdım ve Mürşidi Kamil in ne kadar tasarruf ehli olduğunu ölüm halinde sofisine himmet ettiğini aynel yakin olarak gördüm.

Allah’a olan teslimiyetim Rasulullaha ve onun varsileri Ehlullaha olan muhabbetim binlerce kat artmış oldu.

Alıntı : Hadim1 Anlatıyor
Menzil.net

53 thoughts on “SEYDA HAZRETLERİ MÜSADE ETMİYOR…

  1. 😦 😦 cANIM SULTAANIIIM.Efendiiim.Herşeyiiim.Noolur bizede himmet eyle.:( 😦

  2. allah sizi gerçek kişilerin yoluna çeksin inşaallah,böyle arap adetleri ile yaşayıp arap hikayelerini efendimizin sünneti ya da bilmem hangi gerçeğe ulaşamamış şeyhin palavrası ile size yutturanlara kapılmazsınız,her sakallıyı ,her sarıklıyı bir şey ,bir şeyh sanarsanız haliniz bitik..gerçek ilim sonsuzluğu anlatır,o anlatılamazdır böyle saçma arap hikayeleri hiç değildir..aklınızı başınıza devşirin
    ne hal üzere ölürseniz öyle haşr olunursunuz,bu palavralarla ölürseniz zavallılığınız sonsuza kadar sürer..
    allah sizlere basiret versin…

  3. @ilim bir nokta idi
    Herkesin inanci kendine beyfendi.
    Konuya hakim olmadiginiz anlasiliyor.
    Lütfen ,kendinize nasil davranilmasini istiyorsaniz.
    Sizde öyle davranin.

    Sizin icin Dua edecegim.
    ALLAH (cc) sizlerede Basiret versin.
    amin.

  4. @ilim bir nokta

    insallah bir gün ask ile yananlardan olursun, sufi olursun 🙂

  5. @Ayse

    Amin inşallah kardeşim.

    Rabbim kimseyi basiretsizlerden eylemesin

  6. güzel kardeşim peygamberimizin ahlakına uymanı tavisye ederim.alnı secdeye giden birini yargılama.sana bir tavsiye binaya bakmadan onun içini görebilirmisin.ozaman içine girmen lazım.inşallah gidip görmeden ne olur onlara buğz etme. hakkını helal et.

  7. Selamın Aleyküm Sofiler GurbanLar Gavsımız ßuyurmuştur [ßunLar ßir Sürüdür ßu Sürünün Sahibi Peygamberimiz`dir s.a.v ßiz`de Acizhane ßu Sürünün Çobanıyız Sürünün Hic ßirinin zayi olmaması için Elimizden Geleni Yaparız Yorulursa Sırtımızda Taşırız Hasta Olursa ilaç veririz iyileştiririz. illa ölecekse mundar Gitmesin diye Keseriz.. Çok şükür ßu posta oturduğumuzdan beri hiç birini kurda kaptırmadık İMANSIZ GÖNDERMEDİK]

  8. kurbanım herkez sofi olsun allah razı olsun güzel kardeşim inş bizde kıymetini bilenlerden oluruz
    insallah bir gün ask ile yananlardan olursun, sufi olursun 🙂

  9. çok güzel bir sohbet.bunu bizim cemate okuduğumda hepsinin muhabbeti bir kat daha artmıştı
    sofi kardeşin söylediği söze gelice köyden yeni geldim.bu sözün aslı olmadığını söylediler .dikkatinizi çektiyse mundar etmeyiz sözünde çelişki var.

  10. slm beyler ve bayanlar ve saadatların sofileri ben muhammet ya bu insanlar anlamadan neden onlar hakkında ön yargılı konuşuyorlar .bi araştırın araştırrkek nefsini ortaya koymadan araştırın.görün ozaman bu allah dostlarının secersinin peygamber efendimize dayandığını onlar hep bizim için uğraşıyorlar onlarla bağlı yaşamak ne güzel mürşide zamanın gavsına bağlanmak ne kadar güzel dünyada bunlar gibi yoktur.allah doslarıyla beraber yaşamak onları dünya gözüyle görmek.mürüdlerele beraber olmak allah bizi onların yolunda ayırmasın.

  11. Birakin ya, inanmak istemeyen inanmiyor iste.
    Peygamber efendimizin amcasi oldugu halde Ebu Cehil imansiz gitmedi mi?
    Hasa bu arkadasa öyle bir yakistirma yapmak haddim degil, ama dua edelim rabbim idrakini acsin da gercekleri görsün insaallah.
    Bir de birbirimizin secimlerine saygi duyalim.
    Allaha emanet olunuz.

  12. “ßunLar ßir Sürüdür ßu Sürünün Sahibi Peygamberimiz`dir s.a.v ßiz`de Acizhane ßu Sürünün Çobanıyız Sürünün”

    Ben koyun, keçi falan değilim beyler ! HAYATTA EN HAKİKİ MÜRŞİT İLİMDİR ! Benim çobanım yok !

  13. @efendisiz
    Görüsüne saygin duyarim .
    Buda bir yoldur devam et..
    Seninde cobanin ilim..
    Ilimin pesinden git,zor zamaninda imdadina yetisir.
    Neye inanirsan inancin odur.
    Kalinsaglicakla…
    🙂

  14. efendisiz kardeş,
    ilmine o kadar güven me!
    unutmaki ! şeytanla mücadele çok çetin olacaktır son nefeste.
    unutmaki!! son nefsindeki hararetin,sana her şeyi unutturacaktır(İLMİDE).
    unutmaki ! şeytanda en büyük alimdi.

  15. slm milllet
    sofi kardeslerim lütfen birbirimize dua etmeyi ihmal etmeyelim
    bendenizde dualarınızı bekliyor
    a.e.o.

  16. Allah razı olsun kurbanım CAN CANI İSTER CANANI BULDU CANANI BULAN CAN NE İSTER GAVS İSTER GAVS

  17. KURBANLAR MÜNKİRLERİN ÇOKLUĞU SADATLARIN GÜZELLİĞİNDENDİR İT ÜRÜR KERVAN YÜRÜR BOŞ VERİN KURBANLAR SİZ MÜNKİRLERE DUA EDİN

  18. doğru dedin kurban meyva veren ağaç taşlanır 2gün önce geldim Menzil den bilmeyenler size diyorum gidin görün öğrenin hayat çok kısa toprağa girmeden önce ben 11 yaşındayım bu yola kurbanım

  19. esselamun aleyküm sofiler. allahu teala o güzel aşkı bizlerden yoksun bırakmasın.inşallahu teala günü geldiğinde azrail (a.s.) kapımızı çaldığında.mehmet amcada olduğu gibi seyda hz. bizimde yanımıza geleceğinden hiç şüphemiz olmasın yeterki onun yolundan ayrılmayalım.selam ve dua ile diyarbakırdan fırat

  20. evet , bir çobanın sürüsünü Ağasına teslım etmesi gibi .. yarın mahşerde Seyda’ya bağlı olanlar efendimizin sancağı altına bir yol gösterici eşliğinde gideceğiz İNŞAALLAH!!

  21. s.a kurbanlar inşallah ölüm anında SEYDAMIZ yanımızda olur yoksa bizim halimiz nice olur SELAM VE DUA İLE A.E.O

  22. s.a arkadaşlar hayırlı cumalar burdaki html kodlarını kaldırmazsanız siteniz hacklenir lütfen bu uyarımı dikkate alın

  23. Allah razı olsun sufiler sizleri çok seviyorum herkesin ameli kendini GAVSIM BİZEDE HİMMET EYLE YANINA CAĞIR BİZİ

  24. allah razı olsun sofi kardeş inşallah birdaha geleceğim menzile

  25. ALLAH cemi cümlemize böyle ölüm nasip etsin inşallah

  26. allah için bana dua edin allah razı olsun ben geçen gün menzilden geldim seyda baba çok güzel olmuş sizede taysiye ederim menzili gitin bakın ALLAH RAZI OLSUN SİZDEN AMİN

  27. selamun aleyküm ve rahmetullahi ve berekatü sofi kardşlerim,ALLAH ü teala inşallah cennet makından kendisini izleme mekanını buyurur ümmeti MUHAMMED e ALLAH ın rahmeti ve bereketi üzerimize olsun dualarınızda bu aciz kardeşinizide unutmayın inşallah hakkınızı helal edin A.E.O

  28. canım Şeyda hazretlerim.. en kısa zamanda görüşmeye geleceğim

  29. seyda hazretlerim sizi canımdan çok seviyorum bEn 13 yaşında bir erkek çocuğuyum ve sizin yanına gelmeyi çoook istiyorum yaşadığım yerde aydın merkez

  30. yukarda arkadaşın biri saçma yazılar yazmş yok zavallı demış yok bılmem ne demış …….. sen nebılıyorsunkı af edersın ama …….. almakdan nasipsiz bişi bilmıyen … cahıller ne allah dostlarını çözebılır nede anlıyabılır allah ın dostları hakdır hakdır hadkır ama bunu göremıyen basiretsizler aslında buna hıkaye dıyenlerdır yaşasın islam yaşasın gaws yaşasın menzil we bu yolun kurucuları canım kanım size helal olsun sizi cok sevıyorum …. ya gavs sana ölürüm… ağır seviyorum

  31. Selamünaleyküm değerli arkadaşlar.Yorumlarınızı gözyaşları içinde okudum.Bende sizin gibi sofi olmayı gerçketen çok isterdim.Gelin görün ki sizin gibi sofilere nazarançok günahkar bir kulum.Yinede Seyda hazretlerinin ismini duyduğum zaman tüylerim diken diken oluyor.otuzyedi yaşındayım ve bir şirkette çalışıyorum.Kadere iman eden biriyim.Hayatımda o kadar çok yanlışlıklar ve hatalar varki saymakla bitmez.Hiç bir işim rast gitmiyor ve biliyorumki işlerimin rast gitmeyişi maneviyata olan uzaklığımdan kaynaklanıyor.Arkadaşlar dualarınıza ihtiyacım var.Artık yüreğimin Allah için çarpmasını istiyorum.Seyda hazretlerinin ve sizlerin duasını ve bana bir yol göstermenizi rica ediyorum.Benimde öbürdünyada bir kanıtım olsun istiyorum.Allahın rahmeti üzerinize olsun.Cevaplarınızı bekliyorum..

  32. NOT:

    Sevgili necati kardesim …kendinizce dogru olduguna inandigiz bu nasihat icerikli ve Ayet destekli yazini okudum..
    elbette gorusunuze saygi duyuyorum..bizim gibi dusunenlerde kendimizi hakli goruyoruz .keske herkes kendi basina imanini kurtaracak kadar guclu olabilse ve kendisini kurtarabilse…
    ALLAH (cc) yar ve yardimcin olsun
    Kalsagşicakla..

    yakaza…..

  33. allah razı olsun cok güzel bişey di allah bizleri doğru yoldan ayırmasın namaz kılarken ayakları şişen peygamberin uyuyarak gözleri şişen ümmetiyiz ne yazıkki allahım affetsin bizleri şeytanın ve nefsimizin hilelerinde bizi korusun ve uzak etsin inşallah amin

  34. insan inandı gibi yaşamazsa yaşadı gibi inanmaya başlar gavsi sani hz peygamber efendimizin soyundandır ve onun varisidir ALLAH CC BUYURUYOR kim benim himayemde olan veli kullarıma alimlerime salih kullarıma kim karşı gelirse itiraz ederse bilsinki bana harp ilan etmiş olur …. o yüzden bişyi analmadan yaşamadan yorum yapamayın arkadaşalr yoksa o ağzınızdan çıkanlar sizi öyle bir yere götürürkü ilimde kurtaramaz

  35. Sofi nickli kardaş demişki….
    “Selamın Aleyküm Sofiler GurbanLar Gavsımız ßuyurmuştur [ßunLar ßir Sürüdür ßu Sürünün Sahibi Peygamberimiz`dir s.a.v ßiz`de Acizhane ßu Sürünün Çobanıyız Sürünün Hic ßirinin zayi olmaması için Elimizden Geleni Yaparız Yorulursa Sırtımızda Taşırız Hasta Olursa ilaç veririz iyileştiririz. illa ölecekse mundar Gitmesin diye Keseriz.. Çok şükür ßu posta oturduğumuzdan beri hiç birini kurda kaptırmadık İMANSIZ GÖNDERMEDİK]”

    elhak üstadınız güzel demiş… amma velakin, bu imansız göndermediğiniz kardaşlar kimlerdir… benim hergün sağımda solumda gördüklerimmi yoksa üstadınızın çevresindeki birinci halkamı… zira bir sürünün çobanı ne kadar eyi olursa olsun, koyun aksi çıkarsa onu kurt gene kapar… yani teslimiyet ve itaati olmayan koyunu kurtlar kapar… hatta ve hatta o teslimiyetsiz ve itaatsiz koyun başa geçecek olursa çobanın olmasına rağmen aynı canlı soyundan olan diğer koyunlarda o asinin peşine takılıp külliyen bir uçurumdan düşmek haliyle telef ve helak olabilirler… imdi sualimi tekrar ediyorum… üstadınızın dediği o birinci halkamıdır yoksa büyüyen sürüdeki bütün koyunlarmıdır…

  36. benım alimlerım goktekı yıldız gıbıdırler .. her kım onun etehınden tutarsa kurtulusa erer .. . dıye buyurmustur h.z resulullah s.a.v. efendımız.. goruyorumkı adab ve uslub nızamında bazı kısıler ınancında zayf.. kalıyor.. allahu teala her anımızı enguzel ıhsnaıyet ıle tamamlasın..

  37. selamün aleyküm ve rahmetullahi ve berekatühü kurbanlar ALLAHÜ TEALA CC bizleri dünya ve ahirette sadatlardan ayıırmasin insaallah . DUA* YARABBİ bir köpek bile senin dostlarınıın izinden bir kaç adım yürüdü ve sen o köpeği bile dostlarınla(ASHABI KEHF ) aynı muameleye tabi tuttun . cennetıne koydun. gerçi biliyorum benim bu yolun yolcuları yanında bir KITMİR (ceennette girecek oan o güzel hayvanın ismi) kadar değerim yok . AMA senin dostlarını (SADATI KİRAMINI ) sevdigimi iddia ediyorum .ne olur beni ve ailemi dünya ve ahirette dostlarından ayırma AMİN .

  38. nefsim cok kötü günahlar isledi seytana cok uydum seyda baba ya ne yüzle bakarım ne yüzle günah isleyecegimi bile bile elini öper himmet isterim ne yüzle günahkar gözlerimle o mübarek vcuduna bakarım ne yüzle günahkar kulaklarımla o nur dolu sözlerini dinlerim ne yüzleeee

  39. ne kadar günah işlemiş olsan da tevbe et. tabii bu tevbe dil ucuyla yapılan tevbe olmamalı. işlediğin günahlar için kesin pişmanlık, bir daha yapmayacağına dair kesin söz vermekle olur..

  40. selamün alyküm ben de çok arayış içindeyim
    bakalım kısmet nerede olacak hepinizden dua istiyorum

  41. keşke şu anda birileri oradan bir şeyler yazsa manevi huzursuzluk bu olsa gerek yanıyorsun ama çare nerede acaba

  42. ilay kardeş çok çok salavat getir birde estağfirullah çek mürşit bulana kadar, birde ilimle meşgul ol her önüne geleni dinleme ve okuma ALLAH korusun itikadın bozulur. ilk önce cübbeli ahmet hocanın İTİKAT RİSALESİ adlı kıtabını oku ince bir kitap onu okuyup inanan imanını kurtarır eger imanı kurtaramazsan istedigın kadar ibadet et boşa … birde lalegül fm de genelde sohbet olur takip et mutlaka düzenli olarak kaçırma inşaALLAH feyiz alırsın dualarda bizi unutma

  43. ayrıca sorusu olan arkadaşlara bilgim dahilinde buradan yardımcı olmaya çalışıcam inşaALLAH. Yeter ki bir kişi daha azaptan kurtulsun.

  44. Doğumdan ölüme kadar sürmez her şey..her şeyin bir ötesi vardır..sönük mum ışık vermez, mum diye baktığın ışık vermelidir..bilinen sırdır, bilinmeyen de sırdır, çünkü her şeyi ALLAH’ın izin verdiği ölçüde bilirsin..ALLAH’a sığınmaktır evvela imanın esası, gönlün mürşidi ALLAH’tır zira, ruhun sahibi, bedenin Yaratıcısı O’dur ancak..gördüğünle, bildiğinle, duyduğunla hareket etme..alem sır alemi sadece tedbirini al ve tevekkül et..kimseyi nokta görme, kağıtta iz değilken!

  45. Yazik size cok uzuldum arkadaslar.bu seyhler hacilarn hocalarn siizi kurtatacgi umidiniz var allah sizleri islah etsn.hepinizi kuram gonullusu olmayi nasip etsn insallah..hz peygamber kizi fatimaya bile demis kizim benden medet umma diye siz hala kimlerden ne beklersiniz..okuyun allahin kitabini birkez alip mealini okuyun..seyhlern hocalarinizin eteklerini yuzlerini opmekten koklamaktan vazgecn ahirette oyle basit degil kimsenn kimseye faydasi.yok kuran meailini tefsirini ne kdr okuyup hayata gecirirsek okdr kendmizi kurtaririz gerisi mumkun degl oyle küsüratlarla salavat cekmekle yada dua cekmekle kurtulmak mumkun degil hepimize Allah akil fikir vermis kendnize gelin musluman olmak basitlik degildir ve basit de degildir.kendi zekani kullamadikca daha cok geriye gidersin.. ikra…oku..okuyun arkadaslar

Bir Cevap Yazın

