Gavs-i Sani (K.S) tepeören sohbeti (1)


34375910_8ce537218b_o.jpg

GAVS HZ.LERİ BUYURDULAR

ALLAH’U TEALA ŞART KOYMUŞTUR.BUNUN İÇİN BİZDE DAİMA KONTROL ALACAĞIZ.
ŞEYTANA BIRAKMAYACAĞIZ.
NEFSE BIRAKMAYACAĞIZ.
O NEFS DÜŞMANDIR, DÜŞMAN
DÜŞMANINA ACIMAZ, DÜŞMAN
DÜŞMANDAN HAYR GELMEZ.
DAİMA KÖTÜLÜK İSTER.
KUR’AN-I KERİM’DE ALLAH’U TEALA
“İNNENNEFSE LE EMMARATÜN BİSSUİ”
NEFSİ EMMARE DAİMA İNSAN
KÖTÜLÜK İSTER,HAYR İSTEMEZ.
ÇÜNKÜ DÜŞMANDIR.
ALLAH’U TEALA ,İNSAN BİR
DÖNERSE ALLAH’U TEALA’YA
ALLAH’U TEALA ON HASENE VE
İKRAMLA GELİR.BİR İNSAN
ALLAH’U TEALA’YA BİR KADEME
GİDERSE ALLAH
DÜNYA ÇOK KÖTÜDÜR,İNSANA
ZARAR VERİR HATTA PEYGAMBER
(S.A.V): “DÜNYA MİHNETLİ DÜNYA
LANETLİDİR.BÜTÜN GÜNAHLAR
ONDAN KAYNAKLANIR.”
DÜNYADAN KENDİNİ MUHAFAZA
ETMEK ŞARTTIR.
DİKKATLİ OLACAKSINIZ,NİYETİ
ALLAH RIZASI EDİP ÇALIŞMAK
LAZIM.ÇALIŞMAKLA ÇOK BÜYÜK
MENFAAT OLUR. …….
GÜNDÜZ GECE ÇALIŞMAMAMIZ
GEREK,ÇÜNKÜ GAYE ; PEYGAMBER
(S.A.V)İN KEYFİNİ YERİNE GETİRMEK SONRA PEYGAMBER (S.A.V)
KENDİ ÜMMETİNE ÇOK DÜŞKÜN,
BAŞKA PEYGAMBERLER GİBİ DEĞİL
KIYAMET GÜNÜ BÜTÜN
PEYGAMBERLER ….
KIYAMET GÜNÜALLAH’U TEALA
İNSANA EZİYET VERMEZSE CENNETE GİRERSE O DÜNYAYA BOŞUNA GELMEZ.EZİYET
GÖRÜNCE YORULUNCA,İNSAN RAHAT OTURUNCA O RAHAT İNSANIN HOŞUNA GİDER.

179520199_f63fda66e3_b.jpg

KIYAMET GÜNÜ ALLAH’U TEALA

İNSANLAR ÖNCE PEYGAMBERLER
ARŞI ALA’YA …….
“YA RABBİ BENİ AFFET,NEFSİMİ
KURTAR”DİYE AĞLIYORLAR.SADECE BİZİM PEYGAMBERİMİZ(S.A.V) “YA RABBİ
BENİM ÜMMETİMİ KURTAR”DİYOR.
KENDİ NEFSİNİ İSTEMİYOR,KENDİ
ÜMMETİNİ İSTİYOR.
BİZDE O’NUN İÇİN ÇALIŞACAĞIZ.
SONRA ÇOK SEVER BAŞKA ÜMMETLER GİBİ DEĞİL,BUNUN İÇİN O’NUN KEYFİNİ GETİRECEĞİZ.
SONRA PEYGAMBER (S.A.V) ALLAH’U TEALA’YA DUA EDER:
“YA RABBİ BENİM ÜMMETİMİN ÖMRÜNÜ EN KISA VERMİŞSİN, KIYAMET DE YAKLAŞIYOR,

NE KADAR KÖTÜLÜK VARSA
KIYAMET İÇERİSİNDE HEM DÜNYA ÇOK KÖTÜ OLUYOR HEM DE ZAMANI DA ÇOK
KISADIR.KISA ZAMANDA VEFAT EDİYORLAR GİDİYORLAR HEM DE SEVAPLARI
AZDIR,KIYAMET GÜNÜ PEYGAMBERLERİN KARŞISINDA BENİM ÜMMETİMİN SEVABI
AZDIR DİYE BEN UTANIYORUM.
İSTİYORUM Kİ ÜMMETİM DE BİRAZ FAZLA OLSUN DİYE YA RABBİ İSTİYORUM.HEM
ONLARIN ZAMANI KISA HEMDE EN KÖTÜ ZAMANDA YAŞIYORLAR HEMDE SEVAPLARI
AZ OLUYOR BEN UTANIYORUM” DİYE DUA EDECEK.
ONUN İÇİN ALLAH’U TEALA PEYGAMBER(S.A.V) ÜMMETİN İÇİN
ÖTEKİ PEYGAMBERLER DE BİR GÜNAH BİR GÜNAH İDİ BİR HAYR DA BİR
HAYRDI,BİR HAYR YAPANA BİR HAYR VERİYORDU ALLAH’U TEALA
BİR GÜNAH BİR GÜNAH
AMA PEYGAMBER(S.A.V) HAYRINI
KARŞILAŞTIRMAKİÇİN ALLAH’U TEALA O’NA MÜKAFAT VERMİŞ.BİR SEVAP ON
SEVAP YAZIYOR EN AZ
BAZEN DE BİN YAZIYOR,BİN BEŞYÜZ YAZIYOR,BİR TRİLYON SEVAP
ONUN İÇİN MESELA İNSAN MEKKE’ DE BİR TAVAF YAPARSA,BİR LAFZI CELAL
SÖYLERSE SANKİ YÜZBİN SEVAP ALLAH’U TEALA BUNU YAZDIRIYOR.DEMEK Kİ
BİRE YÜZBİNDİR.MEDİNE’DE BİR YÜZBİN SEVAP O KADAR SEVABI BOLDUR.
BİR KELİME LAFZA-İ LAFZA-İ CELAL SÖYLERSE SANKİ 100 BİN SEVAP.ALLAHU
TEALA BUNU YAZIYOR DEMEK Kİ;1’E 100 BİNDİR.
.
MEDİNE’DE 1’E 100 BİN SEVAP.
O KADAR SEVABI BOLDUR.

249302257_80a1831104_o.jpg

BİR KELİME LAFZA-İ CELAL SÖYLERSE MEKKE’DE SANKİ
100 BİN KELİME SÖYLEMİŞ GİBİ ALLAHU TEALA YAZDIRIYOR
NORMAL BİZİM HERKES
KENDİ MEMLEKETİNDE
BİR KELİME SÖYLERSE
10 YAZDIRIYOR
BİR DE ALLAHÜ TEALA
İNSANIN KALBİNE BAKAR
BU KALPTE DÜŞÜNCE
HARAM DÜŞÜNCELERDEN OLURSA
KÖTÜ DÜŞÜNCE KALBİNE GELİRSE
ALLAHU TEALA YAZDIRMAZ.
SEVAP OLURSA YAZDIRIR.
HAYIR OLURSA YAZDIRMAZ
SONRA KALP ALLAHÜ TEALA’NIN
AZAMETİNİN ELİYLE YAPILMIŞTIR.
KENDİ ELİYLE YAPIYOR
ONUN İÇİN ALLAHÜ TEALA
HARAM NİYETİYLE
YAZDIRMAZ;
HAYRI SADECE YAZDIRIR
MESELA İNSAN NİYET EDERSE
“YA RABBİ BEN SENİN İÇİN BU ŞEYİ
YAPACAĞIM.
BU CAMİYİ YAPACAĞIM.
MEKKE’YE GİDECEĞİM
BÖYLE BİR NİYET EDERSE
10 (SEVAP) YAZDIRIR.
ONU MUHAFAZA ETTİRİR

gul-10.jpg
AMA BİR İNSAN GÜNAHA
NİYET EDERSE,BEN FALAN ADAMI
HAŞA NEÜZÜ BİLLAH
ÖLDÜRECEĞİM (DİYE)
HAREKET DE EDİYOR.
AMA VURUŞMA OLMUYOR.
VURUŞMA OLURSA MELEKLER
YAZIYOR.NİYET EDİYOR;
FALAN ADAMI ZÜLÜM
YAPACAĞIM,
FALAN ADAMA ŞUNU YAPACAĞIM
DİYE HAREKET EDİYOR.YİNE ALLHU
TEALA YAZDIRMIYOR.YAPMAZSA
YAZDIRMIYOR.ALLAH SEVAP
OLURSA HEMEN YAZDIRIR.
YAPARSA 10, YAPMAZSA 1
(SEVAP) TIR.
DAİMA İNSAN KALBİNDE NİYET
OLMASI LAZIMDIR.YAPARSA, ÇOK
İŞ YAPARSA,ALLAHU TEALA ÇOK
SEVAP VERİR.YAPMAZSA…..
GAVS HZ.SÖZÜ;BİZ HER SENE
HACCA NİYETİ YAPIYORUZ.
DAİMA NİYETİMİZ,KALBİMİZ,
BU SENE GELİNCE DE HACCA
GİDECEĞİM.EĞER ALLAHÜ TEALA
NASİP EDERSE ALLAHÜ TEALA
YAZDIRIR. NASİP OLMAZSA
ALLAHÜ TEALA…
DAİMA İNSAN O NİYETLE
İNSAN ŞEY (AMEL) YAPSIN.

SİZİN GELDİĞİNİZE ÇOK
MEMNUN KALDIK.ALLAHU TEALA
SİZDEN RAZI OLSUN GELDİNİZ.
BİZİM SİZE RİCAMIZ ŞUDUR;
NİYETİNİZ ALLAH RIZASI İÇİN
ÇALIŞACAKSINIZ.ALLAH RIZASI İÇİN YOLA GİDELİM. ALLAH İÇİN KALBİNDEN
NİYET EDELİM Kİ;
ALLAHÜ TEALA BU ŞEYLERİ BİZE
NASİP ETSİN.

flowers_172.gif

YANİ TÜRKİYENİN HER YERİNDEN GELDİNİZ.ALLAHÜ TEALA HER KADEMDEN (
ADIMDAN ) ALLAHÜ TEALA 10 SEVAP YAZDIRSIN.FAKAT BU NİYET ALLAH RIZASI
İÇİN OLMAYANLARI ÇIKARTIP ATALIM.

YA DA HAYIR OLSUN.
YALNIZ ÇALIŞMANIZI İSTİYORUZ
Kİ;PEYGAMBER(SAV)’İN KEYFİNİ
GETİRSİN.PEYGAMBER (SAV)’ BEYZA YÜZLE O’NUN HUZURUNA GİDELİM.BEYAZ
YÜZLE O’NUN KEYFİNİ GETİRELİM.SONRA ALLAHÜ TEALA PEYGAMBER (SAV) İÇİN
ÇOK ŞEYLER VERMİŞ.

SONRA EN BÜYÜK
PEYGAMBERLERDEN BİRİSİDİR.
O’NA ALLAHÜ TEALA ÇOK
BÜYÜK MAKAM VERMİŞ,
BÖYLE İNSANLARDAN,BÖYLE PEYGAMBERLERDEN O’NUN GİBİ KİMSEYE MAKAM
VERMEMİŞTİR.EN BÜYÜK PEYGAMBERLERDEN BİRİ,

ONUN İÇİN ÜMMETİ DE
BÖYLE SADIK OLSUN.ZATEN
BU TARİK-İ NAKŞİBENDİ
TARİK-İ MÜSTAKİMDİR.
SADIK BİR YOLDUR.
SONRA EN SADIK YOLDUR.
EBU BEKİR-İ SIDDIK YOLUDUR.
O SIDKI İLE GİDİYOR.
O SIDK İLE SADIK OLMAK
ŞARTTIR

SADIK OLALIM Kİ;
BİZ MENFAAT BULALIM.
PEYGAMBER(SAV)ÜMMETİ DE
MENFAAT BULSUN. ALLAHU TEALA BU TARİKATI MÜSTAKİMİ BİZE NASİP ETSİN,
BU TARİKATI MÜSTAKİMİ DEVAM ETTİRSİN.
KİYAMETE KADAR

BİZİ PEYGAMBER (SAV) NİN
ŞEFAATİNDEN AYIRMASIN.
BU SAADATI NAKŞİBENDİNİN GÖLGESİNDEN AYIRMASIN.
BU PEYGAMBER (SAV)’İN YOLUNDAN DA AYIRMASIN.
SAADATI NAKŞİBENDİNİN YOLUNDAN

TARİKATI MÜSTAKIMDEN
AYIRMASIN ALLAH YARDIMCIMIZ OLSUN.ALLAH BİZ DE SİZ DE
PEYGAMBER(S.A.V)İN HUZURUNA GİDELİM.HEPSİ GAYE ODUR.HEPSİ ONUN İÇİN
ÇALIŞACAĞIZ HEPSİ ONUN İÇİN GAYRET GÖSTERELİM.

BİZ ÇOK BÜYÜK BİR DARDAYIZ, ÇOK BÜYÜK BİR KIYAMET GÜNÜNÜN EN DEHŞETLİ
EN ZAHMETLİ EN TEHLİKELİ ZAMANINDAYIZ.BU TEHLİKELİ ZAMANDA ÇALIŞMAK
ŞARTTIR.GÜNDÜZ GECE ÇALIŞALIM.SONRA ÇALIŞMAK,ALLAH’U TEALA ÇOK
SEVER,SADATLAR DA ÇOK SEVER.

ONUN İÇİN DÜNYA DEĞİLDE AHİRET İÇİN ALLAH’U TEALA’NIN HUZURUNA GİTMEK
İÇİN,SADATLARLA BERABER OLMAK İÇİN ALLAH’U TEALA BU YOLU BU TARİKATI
BİZE NASİP ETSİN.HİÇBİR KULUNU BIRAKMASIN.

ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN ALLAH MUHAFAZA ETSİN.İNŞAALLAH KIYAMET GÜNÜ
BİRLİK BERABERLİK İÇİNDE OLURUZ.ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN.ALLAH MUVAFFAK
ETSİN…
AMİN !

_______________________________

Bilvanis.Net ten alintidir

bayyx80

ALLAH (cc) hepsinden razi olsun.

himmet1.gif

yakazaacx8.gif

About these ads

28 thoughts on “Gavs-i Sani (K.S) tepeören sohbeti (1)

  1. CANIM GAVSIM ALLAH(cc)SENDEN RAZI OLSUN.HİMMETİN VE NAZARINI ÜZERİMİZDEN EKSİK ETME

  2. senin ayağının tozu olmak bana şereftir gavsım,allah bizi sizden ayırmasın.allah bize, kendimizi bizi düşündüğün kadar düşünmeyi nasip etsin ve sadat ı nakşibendi nin yolundan ayırmasın, anam babam her şeyim sana feda olsun ya gavsım.

  3. GAVSIMA ARZUHALTövbemi verirmisin sultanım.Derdimi bilirmisin sultanım. Son nefesim verirken kurbanım.Yardıma gelirmisin sultanım?.. Kalbimi sınarmısın sultanım.Nurunla yıkarmısın sultanım.Cenaze namazımı sultanım.Gelipte kılarmısın kurbanım?Kabrimi bulurmusun sultanım.Başımda dururmusun sultanım.Münker,nekir gelince sultanım.Avukat olurmusun kurbanım?..Yanıma gelirmisin sultanım.Yollar gösterirmisin sultanım.Kefenlerim çürürse kurbanım.Hulleler verirmisin sultanım?…Çadırlar kurarmısın sultanım.Yanıma uğrarmısın sultanım.Ciğer kebab olursa sultanım.Kadehler sunarmısın kurbanım?…Kalbini açarmısın sultanım.Nazarla bakarmısın sultanım.Önümü göremezsem kurbanım.Işıklar saçarmısın sultanım?…Mizanda dururmusun sultanım.Sofini bulurmusun sultanım.Hesap eksik çıkınca kurbanım.Sevaplar bulurmusun sultanım?…Üzülür erirmisin sultanım.Mahşerde gelirmisin sultanım.Mahşerde MUHAMMEDE kurbanım. Elimi verirmisin sultanım?………… Hepsini yapacak ALLAH,ın izniyle inşallah..

  4. CANIM SULTANIM SENSİZ NEFES ALMAK BİLE ZOR GELRKEN ŞU KISACIK DÜNYA HAYATINDA,EBEDİ HAYATTA YA SİZİNLE OLAMAZSAM.İŞTE O ZAMAN YANARIM BEN SULTANIM.

  5. A sırlarca ömür versede rabbim,
    B akakalırım o eşsiz güzeliğinin karşısında.
    D ünyaları serselerde önüme sere serpe,
    U mmanları aşar gelirim gene dizinin dibine.
    L eylam oldun mecnun misali düştü ateşin gönlüme.
    B en bende değilim seninle olduğum yerde.
    A rtık bitsin şu ayrılık himmet eyle şu biçare gafile.
    K alksın aramızdan perdeler göreyim o nurlu pak yüzünü
    İ nşallah her daim seninle, senle omak dleğiyle.

    “Hizmet nimettir.” Gavs-ı Sani k.s Haz.

  6. ayagının tozu olmak anam babam feda olsun bu tür msj ları neden yayınlıyorsunuz.insan sadece peygamberimizin şefaatına muhtacız ve sadece Allah a kurban oluruz .insan kendisini dine adayabilir .ama cahil insanlar bunu anlamaz peygamber degeri verir. buna sebep olmaya negerek var müslümanlık soyla alakalı degildir

  7. İnsanın hayatı bir gecede değişirmi,inanın buna bende sizin gibi inanmıyordum ama değişiyor nasıl mı insan insan olduğunu anlıyo yaşama gayesinin ne olduğunun farkına varıyo senelerini hüsranda zararda ve tamamen kendi hazin sonuna doğru bindiği dalı kestiğini anlıyo bir anda namaz kılmayı hayır işlemeyi insanları sevmeyi ve allah c.c nin rızası üzrine yaşamanın tadına varıyo bunlar nasılmı oluyo onu anlamaya idrak etmeye benim kuş kadar aklım ermiyor.zaten erseydi 24 senemi boş şeylerle harcamaz dünya sevgisi için çaba harcamazdım.
    sevmek ama allah için sevmek
    allah onlardan razı olsun onların duaları bütün kardeşlerimizin üzerine olsun

  8. gavs-ı sani hazretlerine sormuşlar ”kurban siz ne iş yaparsınız”die

    gavs-i sani hz.(k.s)=bizim işimiz çözmek bağlamak.
    sofiler demiş nasıl olur bu iş kurban die.
    gavs-i sani hz.(k.s)=biz kişinin kalbini dünyadan çözer ahirete bağlarız bizim işimiz budur.

    evet ben şahidim allah biliyor onlar bu işi yapıyor
    allah onlardan razı olsun başımızdan eksik etmesin amin

  9. ARO HİZMET İÇİN SOFİ KARDEŞLERİME GAVSİ SANİ HZ EZAN DUASI KENDİ AĞZINDAN TERAVİH NAMAZI SOHBETLERİNİ VERİYİM EKLEYİN KURBANLAR İNŞ DUA EDİN

  10. BABAM DAYANACAK HALİM KALMADI DUALARIN BABAM ALLAHIN RAHMETİYLE SEBEBİMİ BULAMIYORUM BABAM VE SALI GÜNÜ ASKERE GİDİYORUM ?

  11. ALLAH C.C SENDEN ÇOK ÇOK RAZI OLSUN SULTANIN NE BU DÜNYASA NEDE AHİRETTE YANINDAN AYIRMASIN

  12. o yurudugn yoldakı tasları bır bır opeyım sana hızmet eden elleri opeyım izin ver nazarında damla damla erıyeyım…cok özledim sultanım izin ver geminde bende geleyim

  13. SULTANIM………
    dilim varmazki ismin ağza almaya günahlarla doluyum sultanım.. …biçareyim dertliyim bile bile yaptığım günahlar sultanım ….. himmet eyle GAVSIM….sen canansın bu can canana kurban olsun sultanım …….ben senin gözlerine SEMERKAND BUHARA değil kainatı veririm SULTANIM….

  14. Bir gün Gavsımız Seyyid Abdulbaki (K.S) Hz.lerine bir sofi geldi dediki;

    Sultanım,Mahmud Efendi Hz.leri nasıl bi zattır cemaati nasıldır?

    Gavsımız Buyurduki ; Onlar süt gibidir leke kabul etmezler az bi leke sütün görüntüsünü bozduğu için onlar kirliyi kabul etmezler…buyurmuştur…

    Ondan bi süre sonra müridlerinden birisi Mahmud Efendi (K.S)Hz.lerine dediki,

    Efendimiz, Menzideki Gavs Hz.leri nasıl bir zattır cemaati nasıldır?

    Mahmud Efendi buyurduki; ONLAR ÖYLE BÜYÜK BİR UMMANKİ HER PİSLİĞİ TERTEMİZ EDER KİRLERİNDEN ARINDIRIR,PİSLİK NE KADAR BÜYÜK OLURSA OLSUN ONLARI BULANDIRAMAZ…ONLAR ONU TEMİZLER…buyurmuşlardır

    Himmey eyle efendim….

  15. cok güzel olmus .ben gavsimizin bu sene adapazarina gelip gelmiyecegini merak ediyorum bilenler varsa yazsin lütfen ben almanyadan yaziyorum adapazarliyim zamanini bilirsem ziyaretine gitmeyi cok ama cok istiyorum

  16. Allah başımızdan eksik etmesin. Allah böyle dostlarını bulmayı herkese nasip etsin. Gavsımızın değerini bir anlayabilsek..

  17. Kurbanlar Gavsım babam olduktan sonra onun ilaçları kullandıktan sonra ALLAH tan başka hiç bir şeyden korkmuyorum. Varsın ölüm benden korksun her canlı ölümü tadacaktır. mühim olan imanla tatmak Rabbülalemin ümmeti müslümana imanla ölümü tatdırsın inşaallah..

  18. GİTTİK BABAMIZIN YANINA TÖVBE VERİYORDU SARIKLAR UZATILDI SARIGI TUTMAMAMLA BENİ NURDAN BİR ELEKTRİGİN TUTMASI BİR OLDU BABAM ÇAPRAZIMDA O GÜZEL SESSİYLE BİZİ YÖNLENDİRİYOR KURBAN OLDUGUM

  19. ALLAH C.C TEALE NAKŞİ-BENDİ KAPISINDAN AYIRMASIN İNŞAALLAH SON NEFESTE İBADET …

  20. YÜCE RABBİMİZ BU NURLU KAPININ KADRİ KIYMETİNİ BİLMEYİ NASİP EYLESİN.DÜNYADA VE AHİRETTE BU NURLU KAPIDAN BİZLERİ AYIRMASIN İNŞAALLAH.NASİP OLMAYANLARA DA NASİP EYLESİN….

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter picture

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s