GAVS-İ SANİ “SOFİLER SİZE BİR ŞEY ANLATACAĞIM”


GAVS hz.leri hatmei

 haceganı yaptırdıktan sonra gözlerini kapatıp
biraz bekledikten sonra buyurdular…
.
.
.Bu tarikatı aliyyede bir sofi rüyasında görmüş ki; yolun kenarında
bataklığa boğazına kadar batmış.

Baba Adem (a.s), bütün peygamberler
hulefa, sahabiler,evliyalar ve son peygamber efendimiz (s.a.v.) yanında-
ki yoldan geçtiler.

Kurtarmaları için hepsinden yardım istedi ama hiç kimse ona yardım etmedi.

Peygamber efendimizden geçerken yardım istedi,

 O dahi yardım
etmedi, kurtarmadı.

Tam ümidi kesilirken baktı ki elleri sırtında, yalnız,sofi gibi biri sallana
sallana geliyor.

 Yanına gelince;
-Seni kurtarayım mı?

 diye sordu.
O kadar peygamberler, hulefa, sahabiler,büyük zatlar geçti hatta

Peygamberimiz (S.A.V.) bile beni kurtarmamışken bu mu beni kurtaracak diye düşünürken;
- Ben daha ne istiyorum ki? dedi.
Gelen kişi onu çıkarıp yola koydu.

Beraber giderlerken, hiç kimse beni
kurtarmamışken beni kurtaran bu zat acaba kimdir?

 diye merak edip
sordu;
-O kadar peygamberler,büyük zatlar,Peygamber efendimiz bile beni
kurtarmamışken, siz kimsiniz beni kurtardınız? dedi.
O kişi de;
-Ben Şah-ı Nakşibend im (k.s.a.) dedi.
Adam da;

Efendim dünyadayken sizin isminizi çok duydum, sizin bir sürü halife-
leriniz, sofileriniz vardı onlar nerede?

diye sorunca Şah-ı Nakşibend
(k.s.a) cebinden bir kutuçıkarıp onu açtı;
-Bizim halifelerimiz, sofilerimiz hepsi bunun içindedir.

Diye gösterdi.Biz
onları zahmet çekmesinler Allah-u Teala nın huzurunda mahçup olma-
sınlar,ayıpları ortaya çıkıp yüzleri kızarmasın diye onları direk cennete
götürüyoruz.

Biz Allah-u Teala dan (c.c.) böyle istedik ve Allah-u Teala
da bize böyle verdi.

 Dedi.Gavs Hz.leri devamla;
Devam ve sadakatla hepimiz o kutunun içine girmeye çalışalım.

Siz de
dua edin, biz de dua edelim inşaallah hepimiz o kutunun içine girelim.
Bizim ümidimiz çok büyüktür.

 İnşaallah o kutunun içine gireceğiz.
Bize dua edin, biz de size dua ediyoruz
.

Biz sizden memnunuz.

Biz sizden
çok memnunuz.

Allah da sizden memnun olsun. Allah (c.c.) yardımcınız
olsun.Allah razı olsun. Allah için biz sizden razıyız, Allah (c.c.) da razı
olsun.

(İSTANBUL SEMERKAND MERKEZ BİNASI)

 

_____________________________

Bilvanis.NeT ten alintidir.

SIBYAN

ALLAH (cc) hepsinden Razi olsun.

himmet1.gif

79 thoughts on “GAVS-İ SANİ “SOFİLER SİZE BİR ŞEY ANLATACAĞIM”

  1. burada bir hikmet var mutlaka ama ben anlayamadım???
    neden okadar alimler ve hatta ene ümmeti diye rabbe yalvaran efendimiz yardım etmemiş…

  2. mehmet kardesim (neden okadar alimler ve hatta ene ümmeti diye rabbe yalvaran efendimiz yardım etmemiş…) busprunun cevabi —- kardesim peygamberler ve hatta alemin gunesi hz MUHAMMET zamanin gavs-i na okadar guuveni yorlarki arkalarina bakmaya grek duymuyorlar …. NOT=yanlis bi aciklamaysa nolur duzeltin

  3. ESSELAMUN ALEYKUM RABBİM GAVSI SANİ (HZ) BAŞIMIZDAN EKSIK ETMESİN ONLARIN DUALARI SEYİTLERİMİZİN DUALARI GAVSIMIN SADATIN HİMMET FEYİZ BEREKETLERİ İLE RABBİM BİZE RESULULLAH (SAV)EMANETLERİNİ BIRAKTI İNŞALLAH BİZLERDE ONLARI MEMNUN EDERİZ BİZLERDEN RAZI OLARAK RESULULLAH EFENDİMİZ (SAV) EMANETLERİNİ İNŞALLAH DUALARI İLE BİRLİKTE HAKİKİ SUFİ OLMAYI RABBİM BANADA NASİP ETSİN S.F DUA BEKLİYORUM ALLAH RAZI OLSUN SITE DE ÇOK GÜZELİKLER VAR RABBİM ANLAMAYI VE ANLATMAYI NASİP ETSIN ALLAHA EMANET KALIN .

  4. RABBİM BU DÜNYA BİZLERE VE ÜMMETİ MUHAMMEDE YARDIM ETSİN…NİCE İNSANLARI BU KAPIYA GETİRMEYİ NASİP ETSİN…GAVS HZ.LERİNE SAĞLIK VE SIHHAT NASİP ETSİN.. İNŞALLAH…

  5. selamünaleyküm sofiler kardeşlerim..sizden dua rica ediyorum istiyorum…dünya için 2 dileğim var..1.ALLAH yolunda harcıyacağım bol rızık zenginlik..2.sevdiğim hatunla evlenmek mutlu olmak rabbimiz bizi birbirimize hayrılı kılması ve onun yolunda iki eş olarak yaşamak..bizi hidayete erdirip kavuşmamız için du edin nolur…..çok istiyorum bunları….ahiret için ise efendimize komşu olmak firdevsi alada yaşamak iman ile vefat etmek.bütün mümin kaerdeşlerimizn kurtuluşu ve hidayeti için dua edin…..iki cihanda saadet duasıyla….dularınıza ihtiyacım var kardeşlerim………

  6. kardeşlerim bu hikayenin doğruluğunu nasıl ıspatlayabilirsiniz?yani gavs-ı saninin bunu gerçekten anlattığını ????? “yoksa bu da şeyh uçmaz mürit uçurur ” tarzında bir anlatı mı. alemlere rahmet olarak gönderilen HZ. MUHAMMED SALLALLAHU ALEYHİ VE SELLEM EFENDİMİZ. dahi karışmazken gavs mı kurtarıyor. bunun hikmetini ve sırrını anlayıp da bana anlatabilecek bir veya birkaç arkadaştan yardım bekliyorum zira benim, tek başıma bunu anlamam cok zordur ve bilmeden günaha bile girebilirim YARDIM!!!!!

  7. SELAMIN ALEYKÜM Ya arkadaşlarr.gerçekten harıka bir site.allah razı olsun.allah bizleri kendı yolundan ayırmasın.allaha emenet olun inşallah…

  8. geröekten hazırlayanlardan ve bütün sofilerden allah razı olsun sadatların duası üzerinize olsun dua edin inşalalh

  9. mükemmel
    hazırlayanlardan ve bütün sofilerden allah razı olsun sadatların duası üzerinize olsun dua edin inşalalh

  10. selamun aleykum kurbanlar.Şu zamanımızda da nerdeyse heryer bataklık ki bu yola girmeden önce bende içindeydim inşallah sadatlar ile gavs ı mız bizi kurtarır.onlara layık bir mürid,peygamberimize layık bir ümmet,Allah(c.c)layık bir kul olmak için çabalıyalım..

  11. selamün aleyküm . rabbim hakkımızda hayırlı olacak olan bütün dualarımıza MÜCİB ismiyle tecelli etsin inş.inş sofiler dualarınızda bizi de unutmayın.ya doğrusu bende abdurrahman sofi gibi düşünüyorum.lütfen bu konuda tam bir bilği yada kaynaga sahip kardeşlerimiz varsa bizleri de aydınlatsınlar.selamün aleyküm.

  12. işte böyle kardeşler bu yolda huzr mu istersin bereket mi dua mı herşey kıymetini bilelim bu bize yeter inş ŞEYH HALİD HZ. TEK SERMAYEM SADATI KİRAMA OLAN SEVGİMDİ DİYOR ne olur beni de duanızda unutmayın

  13. kurbanlar bu anlatılan bir rüyadır sofinin bir rüyasıdır o kadar abartmayın yanlış birşey yoksadece bir misal olarak vermiş gavsımız

  14. selamünaleyküm abilerim kardeslerim allah hepinizden razi olsun böyle bir site kurdugnuz icin ve allahin rahmeti bereketi sadatikiramin himmeti üzerinize olsun

  15. kardeslerim peygamber efendımız orda mürsidi kamilin önemını gosterıyor.hepinizden ALLAH RAZI OLSUN.peygamber efendımız dıyor ben varıslerıme bu kadar buyuk haklar verdım.onlardan ayrılmayın dıyor.valla ben bunu anladım hakkınızı helal edın.

  16. Ey durmadan akıp giden gözyaşı; gönlümüzdeki sevdayı artıran güzelimize, o bağımız, o baharımız, o hoş seyran yerimize de ki: “Birlikte geçirdiğimiz gecelerimizden bir geceyi anınca, edepten dışarı çıktığımızı düşünerek tasalanmasın, bizi mazür görsün”

  17. Selamün Aleyküm Sofi Kardesler.
    Benim bir sorum var beni aydinladirsaniz cok memnun olurum
    Ben namaz kilmak istiyorum ama bir türlü kilamiyorum birini kilsam biri kilamiyorom.Bana mail cekerseniz memnun olurum
    beni aydinladirsaniz minnetar kalirim.
    Allah razi olsun hepinizden

  18. Es Selamün Aleyküm sevgili ve saygıdeğer kardeşlerim bu rüya Ğavs hz. k.s anlattığı yani zamanın büyük velilerinden olan bir zata ait bu rüyayı gören zat önceleri sofiymiş bu rüyadan sonra Zamanın büyük velilerinden olmuş ismi şuan aklımda değil ama molla cami hz. k.s olmasi gerek allahu alem

  19. ey rabbiyel alemin sen nelere kadirsin. kardeşlerim tarikat yolu cennet yoludur.sofinin yüzü nurani sözü rabbanidir.mürşid çobandır bizde sürüyüz bizi doğru yola götürdüğünden yüreğimizle ve kalbimizle yürekten inanmalıyız allah hepimizi cennet mekan etsin

  20. Bataklıktaki yardım isteyen kişi Molla Camii(k.s).Şah-ı Nakşibendi Hz.lerinin yoluna intisab etmeden önce muhalif düşünüyordu.Gelip geçen onca peygamber yardım edemedi değil yardım etmediler.Bunda garip birşey yok Çünkü Allah(c.c)dahi yardım etmeyeceğini buyuruyor….Neden;aleyhinde konuştuğu ,muhalefet ettiği Şah-ı Nakşibendi Hz.lerinin onda hakkı vardır ve bu meselenin hal yolu ikisi arasındadır.Mubarekler merhametlidir haklarını helal eder tutar bataklıktan da çıkarır Allah’ın izni ile.Haşa kimsenin burada acziyeti yok olsa olsa hakkın sahibine havalesi var.Rahat olun,teslim olun,dua buyrun inşaallah.

  21. Selamün Aleyküm Sofi Kardesler.
    Benim bir sorum var ben sofi olmak istiyorum aydinladirsaniz cok memnun olurum ben hollanda kaliyorum ama sofi dergahi nerde bulurum hic bir fikrim yok gitip tovbe almak istiyorum. hollanda eindhoven da kaliyorum

    beni aydinladirsaniz cok sevinirim.
    Benim kuzenim avusturyada beni dergaha goturdu ve cok hosuma giti ozman sofi olmadim ama simdi fikrim deyisti ve simdi olmak istiyorum
    Bana mail cekerseniz memnun olurum
    Allah razi olsun hepinizden

  22. slm aleykum hollandadan mehmet uğur kardeşim sofi olmak istiyorum yardımcı olurmusunuz demişsiniz.yazınızı yeni okudum allahın izniyle yardımcı olmak istiyorum inş bana …………….. adresimden ulaşmaya çalışın inş a.e.olun…

    ______________________________________
    (e mail ) adresi vermek yasaktir) yakaza

  23. bir önceki yalnış oldu bu msn den ulaşın inş.

    MSN adresi vermek yasaktir
    Hakkinizi hela edin Lütfen

    yakaza

  24. slm aleykum yakaza kardeşim ben msn adresimi vermeden bu kardeşlerime nesıl yardımcı olucam?bir bilgi verirmisiniz?şimdiden rabbim daim razı olsun

  25. değerli yorumcular ve okuyucular bu olay gerçekten yaşanmıştır. hikmetini merak edenlere sözümüz şudur: Bu bataklıktaki şahıs büyük bir alim şahsiyet hayatında iken Şahlar Şahı Şahı Nakşibend hz.lerine münkirlik ediyor onun büyüklüğünü kabul etmiyordu Rabbim de ona Şahı nakşibendin Büyüklüğünü böyle bir rüya ilke gösterdi. vesselam

  26. @Aysenur
    Sevgili kardesim mns adresini yasklamamizin bir nedeni de
    kötü amacli kişilerin verecegi zarardan korumaktır okurlarimizi.
    sanal alemde maalesef istenmeyen olaylara cokca rastliyoruz.
    Senin iyi niyetini suistimal edecek sahislar cikabilme ihtimalini gözönünde bulundurdugum icin dir bu tavrimiz..

    Degerli okur kardeslerimiz daha fazla bilgi ögrenmek istiyorlarsa bulunduklari yerde dergahlara muhakkak gitsinler
    görevli vekil kardeşlerimizden ögrenebilirler..

    Ve bir not:
    Lütfen bayan kardeslerimiz isimlerini belirtmesinler
    rumuz kullanabilirler
    Tabiki bayan olacak isimleri cagriştirmamsina ehemmiyet versinler

    Allah (cc) yar ve yardimciniz olsun
    Kalsaglicakla.

  27. aydınlattığınız için allah razı olsun kardeşim.size hak veriyorum maalesef sanal alemde insanın iyi niyeti suistimal edenler var.ama ben özellikle hollandadaki kardeşime çok üzüldüm.sofi olmak istiyor lakin yardım edeni yok.çünkü bu zorlukları bende yaşadım onu çok iyi anlayabiliyorum.yardım etmek istemiştim ama herşey nasip çerçevesi içersinde.olmayınca olmuyor.rabbim o kardeşimin yar ve yardımcısı olsun.sizde hakkınızı helal edin inşaallah SELAMETLE…

  28. selamünaleyküm abilerim kardeslerim allah hepinizden razi olsun
    ama ben simdi kiminle konta gececeyim ? aysenur kardesim msnizi guremiyorum zaten yani bir sorun yok simdik ben yakaza kardeslemi yoksa aysenur kardesle mi irtibata gececeyim?
    bana yardimci olursaniz sevinirim.

  29. Selam aleykum Mehmet Uğur kardeşim.msn adresimi verdim ama haklı olarak burda yayınlanmıyor.bilmiyorum kardeşim nasıl irtibata geçicez ama Alllah rızası için Hollandada sana güzel bir vakıf ve vekil abi bulup sofi olmanda yardımcı olmak istemiştim.üzülerek söylüyorum kardeşim yardımcı olmayı çoookk istediğim halde maalesef msn adresim yayınlanmadığı için yardımcı olamıyorum.birebir itibata geçseydik detaylı bilgileri verirdim.burda da numara ve açık adres veremiyorum.hakkınızı helal edin.
    KOLAYLIKLA KALIN İNŞAALLAH…

  30. allahın rahmeti üzerinize olsun inşallah.
    kurban allah razı olsun, seydamın gülü, ben haddım olmayarak çok hosuma gitti bir resım kopyaladım HAKKINIZI HELAL EDİNİZ.
    allah razı olsun.

  31. kurbanlar fazla konuyu fazla saptırmayalım biz gavs ks teslim olduk ona inandık kim ne diyorsa kendini bağlar bizler istikametimize bakalım hakkınızı helal edin selam ve dua ile

  32. essalamun aleykum kurbanlar öncelikle hepinizin elinden öpüyorum ben gebzeden özkan bana dua edin inş sizin dualarınıza o kadar ihtiyacım varki kurbanlar bazı ları gavşımızdan keramet istiyo ne kadar büyük kapıdayız kurbanlar biz zamanın gavsıyla beraberiz biz onun duasını almısız onunelini öpmüşüz onun nazarını almısız bundan buyuk daha keramet, bunda buyuk seref olurmu ya kurbanlar hakkınız helal edin dua edin inş selamun aleykum

  33. Selamun aleyküm sofiler.Ben de sofiyim …… kardeş,….. kardeş,yani ….. sofiler beni ekleye bilir …. sofilerle tanışmak istiyorum lütfen.RABBİME EMANET OLUN.BU ARADA BENDE …..
    NOT:
    lütfen bayanlar isimlerini yazmasınlar….
    yakaza

  34. selamün aleyküm kardeşler benim yorumum da şudur rasul bıraktıysa eğer vardır bir hikmeti varki saadat gelmiş ve almiş saadat sofisini asla terketmez inşallah da bizler buyolda sebaat ve gayret ettikçe muradımız olan herşeye kavuşacağız allahının izniyle yeterki yol rasulun yolu saadatın yolu hakkın yolu olsun kardeşler allahın rahmet ve mağfireti hepimizle beraber olsun

  35. (EN’AM SURESİ / 81)

    Andolsun, sizi ilk defa yarattığımız gibi (bugün de) ‘teker teker, yapayalnız ve yalın (bir tarzda)’ bize geldiniz ve size lutfettiklerimizi arkanızda bıraktınız. İçinizden, gerçekten ortaklar olduklarını sandığınız şefaatçilerinizi şimdi yanınızda görmüyoruz. Andolsun, aranızdaki (bağlar) parçalanıp-koparılmıştır ve haklarında zanlar besledikleriniz sizlerden uzaklaşmıştır.

  36. Ve öyle bir günden korunun ki, kimse kimsenin yerine bir şey ödeyemez, kimseden şefaat da kabul edilmez, kimseden fidye de alınmaz ve onlara hiçbir yardım da yapılmaz.

  37. Ey iman edenler! Kendisinde hiçbir alış verişin, hiçbir dostluğun ve hiçbir şefaatin bulunmadığı bir gün gelmeden önce, size verdiğimiz rızıklardan Allah yolunda harcayın. Kâfirlere gelince, onlar zalimlerdir

  38. Rablerinin huzurunda toplanacaklarından korkanları Kur’an’la uyar. Onlar için Allah’tan başka ne bir dost, ne de bir şefaatçi vardır. Gerekir ki Allah’tan korkarlar.

  39. Rabbiniz o Allah’dır ki, gökleri ve yeri altı günde yarattı, sonra arş üzerine istiva etti (onu hükmü altına aldı), işi tedbir eyliyor. O’nun izni olmaksızın hiç kimse şefaatçi olamaz. İşte Rabbiniz olan Allah budur. O’na ibadet ediniz! Hâlâ düşünüp ibret almayacak mısınız?

  40. allah rızası ıcın bırısı acıklasın bana bu ayetleri birisi mantıklı bi acıklama yapsın bence kimseye gıtmeye gerek yok canım elinde olan allaha yemın ederım eger yanlıs dusunuyorsam tövbe edicem veda hutbesınde peygamber efendımız sızı ıkı sey bırakıyorum kuran ve hadıs dıyor
    sız nedıyosunuz bu ıse sevgılı sofı kardeslerım allah rızası ıcın acıklayın banada ne olur

  41. abdurrahman kardeşim burda anlatılmak istenen konu şudur bizler resulullahın zamanında olamadık eğer orda resulullah efendimiz kurtarmış olsaydı derdikki peygamber olduğu için kurtardı başkasıda kurtaramazdı derdik burda bize anlatılmak istenen zamanımızda bulunan mürşidlere tabi olmamız onların yolundan gitmemizdir.çünkü mürşidi olmayanın mürşidi şeytandır.bizler okadar şanslıyızki allah vetakaddes hz.(c.c)bize bu nimetleri vermiş bizim yapmamız gereken mürşide tabi olmak onların yolundan ayrılmamak ve o kutunun içine girebilmektir.resulullah efendimiz (sav)buyuruyorlarki benim ashabım gökteki yıldızlar gibidir kim onların yolundan giderse kurtuluşa ermiştir.şahı nakşibendi hz. ve gavsi sani hzleri resulullahın soyundandırlar isteniliyorki onları takip edelim çünkü bizlerin tek başımıza allaha ulaşmamız çok zordur.umarım inşallah anlatabilmişimdir allaha emanet olun.selamun aleyküm

  42. Nisa 64.ayet oku ve tefsirine bak kardeşim..!senin yazdığın bu ayetlere ve diğerlerine iman ettik hamdolsun!
    hastalandğında doktora,mahkemelik olduğunda avukata veya önemli bir alış-veriş yaptığında notere niçin gidiliyor? Halbu ki doktor şifa vermez veren hz. Allah’tır(c.c),ama tabibsiz olmaz sebeblere sarılmak Kur’an ‘ın emri..avukatta ,noter de ,semadan rahmetin inmesine sebeb bulut da….hepsi vesiledir..!AMA BU SEBEBLERİ YARATAN KADİRİ MUTLAK HERŞEYİMİZ HZ.ALLAH(C.C)’DÜR.

  43. Arkadaşlar dua edin inşallah benim için gideyim yine menzile kapansam gavsın dizlerine öpsem ay parçası yüzünü sarılsam boynuna dede desem babam desem tarasam sakallarını birgünde yatsam dizine evladı resulun gül kokulu babam desem cezbelensem ağlasam Allahım şükürler olsun gelmeyi nasip etti gine gavsım desem dua buyur mübarek ağzınla dolsun kor ateşler gibi içim Allah aşkıyla hıçkırıklarla ağlayarak kılsam namazı peşinde ve hiç kaybolmadan dursa o aşk gitse içimdeki bu kirler diye bıkmadan usanmadan vesvesesiz yapsam Allah için herşeyi Allah içimizi İlahi nuruyla pak eylesin

  44. Yarabbi gavsıma haneyi sadetine halifelerine mollarına ulalamalarına bütün sofilerine o kutuya girmeyi nasib eyle.Yarabbi gavsımın bütün sofilerine edebi adabi kalbine muhabetullahı zikrullahı koy.Yarabbi gavsımın bütün sofilerine her işte senin rızanı gözetmelerini nasib eyle. letayileri nasib eyle kalbimizden gafletleri ve fani ne varsa çıkar.ne bu dünyada ne ölüm anında ne kabirde ne ahirete gavsımızın yanından ayırma sana kul resulü ekreme ümmet gavsa sofi eyle

  45. s a rabbim o kutuya girmeyi nasip eylesin rabim kendine layık kul habibine layık ümmet dostuna layık evlat eylesin allah cc hepimizden razı olsun kurbanlar su mübarek günlerde dualarınızdan unutmayın inş

  46. ERDEM KARDEŞE biz bu kapıya intisap edeli yıllar oldu.elhamdülillah.böyle sorular herkesin aklına geliyor.sonunda gördükki bizim ilmimiz,aklımız bunları açıklamaya yetmiyor.böye soru cevaplarla kalbi meşgul etmek birşey kazandırmıyor.en güzeli bu sadatları çok çok sevmek,onlara itimat etmek,onlara teslim olmak.O sorular hep vesvese ve nefsin itirazları.BU RÜYADA SADATLARIN ALLAH C.C. KATINDAKİ KIYMETİNİ GÖSTERİYOR.elhamdülillah.

  47. ben bu sohbeti canlı dinledim.gavsım aynen böyle anlattı.ben sanıyorum ki o rüyayı görende gavs hz.ama tevazu gereği kendim gördüm demiyo,peygamberimizin yardım etmeyişinin sebebinide ben şöyle anladım.sadatlar o kadar büyük ki,Allahın izniyle peygamberimiz(s.a.v)onlara tam yetki vermiş,bizler nasıl dünyada imam olarak sadatların arkasındaydık,inşallah ahirettede biz onların arkasında olacağız.yani biz onlarlayız inşaallah.zaten diyoya şahı nakşibend hz.rüyada Allahu teala bizim muradımızı kabul etti bize izin verdi bu kutuya sofileri koymaya diye,inşallah anlaşılmıştır,dua edin inşaallah

  48. selem bütün sofi abi abla kardeşler ben bu yola yeni girdim ama yabancı deyilim babam ve ailemin coğu yıllardır sofiler ben sizlere birşey sormak istiyorum seyda hz kime himmet eder nasıl eder mesela ben menzile gittim tövbe aldım ama pek ibadet yapmıyorum nefse uyuyorum bana edermi benim bi sorunum var seyda hz lerini görünce rabıtamda söledim menzilde acaba himmet edermi ya bir ay olucak meraktan ölücem kınamayın ama ben ilk birkaç yıl önce inanmıyordum sonra nasıl oldu bilmiyorum kalpten sevdim ya bana himet dermi okuyan allah rızası için bişey yazsın ne olur allah aşkı icin facebookda varım k. kara bir bilgi yazın isyan etmek istemiyorum

  49. allah c.c onlardan razı olsun kurbanlar allah c.c bizi sevdiği için bizi sevdiği kullarının yanına gönderiyor biz daha kafamızda sıkıntı yapıyoruz..bir sarhoşun yanına gitseydik kafamızda sıkıntı olmazdı çünkü nefsimizin ve şeytanı hoşuna giden şeyler bunlar..bak kurbanlar namaz kılmak istemiyorsan kıl orucu da tut virdi de çek zamanla düzelecek inan.bende inanmıyordum ama bu yol hak yolu çok pişman oldum inanmadıgıma nefsime yeniliyordum ilk zamanlar dersi virdi bıraktım yapmadım sonra yapmaya başladım birazdaha sonra gavsıma gittim dahada iyi olduk inşallah.allahu teala c.c bizi bu kapıdan ayırmasın..üzülmesin yeni sofiler bu yol güzel bir yol ..NAKŞİBENDİ BEYAZDIR LEKE KABUL ETMEZ..SOFİLER ALLAH RIZASI İÇİN DUA EDİN BANA

  50. BAKIN ARKADAŞLAR MUTLU OLUN ALLAH TEALA BİZİ SEVMESEYDİ BİZE VİRDİ DE NAMAZI DA YAPTIRMAZDI..MUTLU OLALIM BİZ EMİN ELLERDEYİZ..DEDİĞİ GİBİ SOFİ KURBANIN BİZ SÜRÜ YÜZ ÇOBANDA BİZİ RESULULLAHIN S.A.V YANINA GÖTÜRÜYOR.ALLAH BU KAPIDA BİZE ÖLMEYİ NASİP ETSİN İNŞALLAH…SOFİLER ÇORBAYA=)))

  51. kurbanlar bu mübarekler bir derya bir okyanus o kutunun içine gireriz inş. gavsım himmeri ile gavsımız 6 milyarı kucsklamak irşad etmeyi allahtan (c.c.)istemişler amin. sadatlara dua edin teslim olun neye niyet kurupta yapamadık en güzeli en alası olduokuma evleri dernekler temsilcilikler tv.rsdyo.hastane yurt içi ve turt dişinda irşad büyüyor sabırlı ve istikamet üzere sadatların izinden ayrılmayalın dua edin gavsa ve sofilerine tüm mmeti muhammede (s.a.v.)şefeatiğne nail oluruz inş.

  52. biz o kutuya girmeyi hakediyrmuyuz acaba ?inşallah girmek nasip olur bütün sofi kardeşlerimize sonrada bana aminn

  53. BEN GAVSIMA KURBANIM BASTIGI TOPRAKLARIN ÜZERİNDE ÖLEYİM O BENİM MÜRŞİDİMDİR GAVSIMDIR GÜNEŞİMDİR BENİ IŞITIR NEFESİMDİR BENİ YAŞITIR HİMMET İLE KUŞATIR EĞER OKUYAN KURBANLAR ARANIZDA SOFİ OLMAYAN VARSA HEMEN KOŞUN KOŞUN ÇABUK TEPEÖRENE GİDİN TÖVBE ALIN GAVSIMI GÖRÜN KURTULUŞA ERİN

  54. ABDURRAHMAN kardeşim ben bu sohbeti dinledim gavsımızın ağzından…hatta sofi abileimiz kayda almışlardı bende vardı bilgisayarımda formatlanınca gitti hepsi.gerçekten mükemmel bi sohbetti.bu rüyayı sohbetin sonunda anlattı gavsımız.kurban olayım ona…hatta sohbetin başında türkçeyi tam konuşamadığını bilmediğini ifade eden gavsımız ”bi kusurumuz olursa kusurumuza bakmeyeceksiz” diyede uyarıda bulundu…Rabbim bizi bu kapıda köle eylesin inşaallah

  55. Allah in alemlere rahmet olsun die gonderdigi Rasul-u ekrem i bu sekilde kucumsemeye curettimiz yetmez.islamin sarti bes eger altincisi olsa haddi bilmek olurdu dio bi zaat haddi asmamak lazim ruya goreni baglar ayrica gavsi sani gibi bi zaat boyle birsey anlatmaz o zaten buyuk bi zaat onu dahada buyutmek adina Rasulullahi bu sekilde anmak size yakismamis sofiler haddinizi bilin..

  56. DİKKAT DİKKAT DİKKAT !!!

    SELAMUN ALEYKUM
    GAVS HZ LERİNİN KENDİ SOHBETİDİR BU.FAKAT ORDA BIR YER ATLANMIŞ.BU DA DİĞER ARKADAŞLARIN GÖZÜNDEN KAÇMAMIŞ,KAFALARINDA ŞÜPHE UYANDIRMIŞTIR.GAVS( KS) ANLATIYOR: ÇAMURA BATMIŞ ADAM SORUYOR YA SEN KİMSİN O KADAR ALİMLER ULEMALAR GELDİ GEÇTİ KURTARMADI SEN KİMSİN DİYOR.O DA BEN ŞAH-I NAKŞİBENDIYIM DIYOR.PEKİ SENİN İSMİN O KADAR BÜYÜKTÜ COK SOFİLERİN VERDI ONLAR NERDE DIYOR.O DA İŞTE BU KUTUNUN İÇİNDE DIYOR.Biz
    onları zahmet çekmesinler Allah-u Teala nın huzurunda mahçup olma-
    sınlar,ayıpları ortaya çıkıp yüzleri kızarmasın DİYE ONLARIN ŞEFAATLARİNİ (EFENDIMIZ SAV DEN ) YAPTIRDIK EVRAKLARINI DÜZELTTİRDİK SONRA CENNETTEKİ MAKAMLARINA GÖTÜRÜYORUZ DİYOR.BU BÜYÜKLER İNŞALLAH BIZIM IMANIMIZ İÇİN EFENDIMIZ (SAV) DEN RICADA BULUNUYORLAR (İSTİMDAT).SADATLARIN HER YAPACAĞI EFENDIMIZ (SAV) DEN İZİNLİDİR.O (SAV) NE DERSE ONU YAPARLAR.

  57. arkadaşlar burad anlatılan yani peygamber efendimiz karışmazken neden sahı nakşibent ksa kurtarmıştır çünkü onun mertebesini geçmeden peygamber efendimize ulaşılmaz nasılki okulda bir konu oldugu zaman önce öğretmen sonra müdüre bildirilr yada askerde önce komutan sonra bir üst komutana bildirilr doğrudan üst komutana bildirilrse neler olacağını askere gidenler bilir saygılar

  58. kurbanlar efendimiz ve diğer nebiler o kişiyle ilgilenmedi çünkü o kişinin
    halinden razı deyillerdi dikkat edilirse şahı nakşibent efendimiz peygamberlerin yolundan yürüyor efendimiz o kişiye demek istiyorki
    bu zata taabi olursan bizde razı oluruz .
    ayrıca gavsımız bu rüyayı anlattığına göre şüphesiz rüyayı sadıkadır
    birbirimize duaa edelim inşallah selametle

  59. selaymünaleyküm kurbanlar allah hepinizden razı olsun.can sufilerim ne olur dua edin şu kardeşinize çarşamba günü ödemem var cok sordayım.dualarınızı eksik etmeyin inşaallah ..allahın rahmeti üzerinze olsun kurbanlar

  60. her namazın başında okuduğumuz fatiha suresi ne demek istiyor sizze neler diyosunuz bu hassas konuda çok çok iyi düşünmeliyiz selametle kalın

  61. Sen bizden razısın bizde senden razıyız kurbanım.lakin ben sana layık değilim.huzururuna sürünerek gelmeye bile yüzüm yok.affet beni gavsım affet

  62. Eindhoven’ da ki kardeşim inşallah şu zamana kadar bulmuşsundur aradıgını ama şayet bulamadı isen gönülden gavsa yalvar illa ki sana birini gönderir ya da bir vesileye sebep olur. Ben de Eindhoven’dayım burada sofiler var mı diye bakarken bu siteyi gördüm. Sen dilekçeni gönül kaleminle gerekli makama yaz. İnan o kadar zor değil cevap gelmesi. Çünkü arzedilen makam pek çok şefkatli bir makam.
    Allah’a emanet olun.

  63. şeyhe aracıya gerek yok diyen kardeşler…

    yemeği yemek için kaşığa ihtiyacın var yoksa elini- etrafı kirletirsin.lambayı yakmak için düğmeye ihtiyacın var yoksa yüksek voltajı kaldıramazsın çarpar seni,yanarsın.

    bizim kalplerimiz kör,bir yol gösterene ihtiyacımız var.o da tarikattir şeyhtir.karşındaki kişinin Allah’ın evliyası mı dini sömüren mi olduğunu ancak kalbinle anlarsın. o kişinin kerameti zuhur eder sende.onu görünce önce heybetinden korkar titrersin sonra bakmaya sevmeye doyamaz gözünü üstünden ayıramazsın.kalbin yerinden fırlayıp o zata koşmak ister bunları bizzat yaşadığında ortada normal üstü bir durum olduğunu zaten anlarsın.o zat ne dua etse kabuldur.ansızın bir felakete uğradığında “yetiş ya gavs! himmet eyle” dersin.aklını kaybetmezsen seni nasıl kurtardıklarını görürsün. ama kalbinde onlara karşı bir şüphe varsa vay haline.. yapayalnızsın bu dünyada.. herkes veysel karani hz.leri kadar güçlü değildir kendi kendine hak yolunu bulsun..

    Rabbim hepimizi hidayete erdirsin, bu büyük zatların kıymetini hakkıyla bildirsin bizlere.. vesselam..

  64. Allah ğawsımizdan binlerce kez razı olsun allah büyük zatın dualarından bizi mahrum etmesin. Bizleri onunla haşretsin rabbim. AMİN

  65. S.a Kimki nefsine zulum etmek istemiyorsa gavsimizin dediklerini yapsin.
    Eger yolun gerektirdigini yaparsaniz iki dunyada aziz ve bahtiyar olursunuz.
    isteginmi var derse devam.sikintinmi var hatmeye devam.
    sukutami ihtiyacin var rabitaya devam.
    Allahin izniyle gavsimizin hinmetiyle Vallahi hersey oluyor.

  66. allah razLAH RAZI OLSUNı olsun ….kurbanlar lütfen MAAŞALLAH BİSMİLLAH VE İNŞAALLAH KELİMELERİNİ DOĞRU YERLERDE KULLANALIM ÇÜNKÜ KELİME MANALARI OLDUKÇA GENİŞ VE YANLIŞ YER VE CÜMLELERİN SONUNDA KULLANIRSAK ŞİRK DİNDE ŞÜPHEYE DÜŞME İMANDA EKSİKLİK GİBİ FARKLI MÖANALAR ORTAYA ÇIKABİLİYOR VE İSTER İSTEMEZ FARKINDA OLMADAN GÜNAHA GİREBİLİYORUZ ………………….. ALLAHIN RIZASINI KAZANMAKSA MAKSADIMIZ ÖNCE DİLİMİZ SONRA KALBİMİZ ………… ALLAH RAZI OLSUN…..

Bir Cevap Yazın

