GAVS-I SANİ HZ. (K.S.A.) HİKMETLİ BİR OLAY ..


Gavs- Sani Hz. (K.S.A.)Adana ya bir hasta gönderdi.

orda ki görevli doktor kardeşimiiz de,

emanet diye onla gayet iyi ilgilendi. (kendisi doktor)

 ancak gelen hasta o kadar rahatsız ki, ağrı kesici

vuruyorlar 1-2 saat acısı diniyor ve yeniden

bağırmaya başlıyor hasta kardeşimiz.

3 gün süren acı veren bir hastalık sonunda vefat ediyor.

 görevli doktor kardeşimiz diyor ki:

” Allah Allah! biz insanlara son anda Sadatlar gelir, rahat ve huzurlu bir şekilde ölürsünüz diye anlatıyor. ama şu vefat eden kardeş acılar içinde ve bağırarak vefat etti. ve şunu ekliyor:

” bu kalp dedi ki,

HİMMET BUNUN NERESİNDE?”
    dayanamadım ve Gavs-ı Sani hz lerine (k.s) dedim ki

” Efendim! siz bize bir hasta gönderdiniz.

 Biz de elimizden geldiğikadar ilgilenmeye çalştık.

ancak gönderdiğiniz hasta 3 gün boyunca o kadar acı çekti o kadar acı çekti ki ve bağıra bağıra vefat etti. bu kalp dedi ki,

 ” Himmet bunun nerseinde?” cevaben
GAVS-SANİ HZ. ”  O ZAYIF BİR KULDU. AMEL İŞLEYEMEYECEĞİ BİR YERE GİDİYORDU. SADATLAR İSTEDİLER Kİ YÜKSEK MAKAMLAR ELDE EDEREK GİTSİN!”
  Bunu duyunca aklıma şu hadis geldi.RESUL-İ KİBRİYA (SAV):
    ” ÖYLE MAKAMLAR VARDIR Kİ, HASTALIK VE

  GEÇİM SIKINTISI DIŞINDA HİÇ BİR ŞEYLE

ELDE EDİLMEZLER!”
   SADATLAR BİZİM İMANIMIZ VE İİLİĞİMİZİ

DÜŞÜNÜYR. BİZ BİR ŞEY İÇİN DUA İSTEDİĞİMİZDE,

 ONUN İLLA İSTEDİĞİMZİ ŞEKİLDE OLACAĞINI

DÜŞÜNMEYELİM. İMAN VE MAKAM İÇİN NE GÜZELSE O OLACAK DEMEKTİR.
ALLAH BU KAPIDAN AYIRMASIN!

AMİN

ALINTIDIR (KASRİARİFAN)

___________________

Bilvanis.NeT ten alintidir.

Tarbey

ALLAH (cc) hepsinden razi olsun.

GAVS-I SANİ HZ. (K.S.A.) HİKMETLİ BİR OLAY ..” üzerine 28 düşünce

  1. allah razı olsun hepinizden sadatların duası üzerinize olsun bizde dua edin inşallah

  2. rabbim sadatların himmetini üzerimizden eksik etmesin.bizlerede olaylara musa(a.s)ın değil hızırın gözüyle bakmayı nasip etsin inş. settar olan allah cümlemizi razı olunmuşlardan eylesin [amin]…

  3. turk islam aleminde sadatlara cocugun annesine nekadar ihtiyaci varsa bizimde sadatlara okadar ihtiyacimiz vardir

  4. BUTUN TURK ISLAM ALEMINDE MURSIT MURIT ILISKILERI OGRETMEN OGRENCI BABA OGUL ILISKISI GIBI ONEMLI TUTULMUSTUR BUNU ONEMLI KILAN SEBEB SUPESIZ MUSLUMAN OLUSUMUZDUR BIZI YUZ YILLARCA AYAKTA TUTAN MANEVI DUYGULAR ICERSINDE BIZLERE YOL GOSTERICILIGI YAPAN BINLERCE SADATIN UZERIMIZDEKI HAKLARI ODENEMEYECEK DERECEDE COK BUYUK OLDUGU UNUTULMAMALIDIR BUGUNDE SADATLARIN YOLU O GUNKU GIBI BUTUN BERAKLIGIYLA INSANLARA HIZMET YOLUNDA BITMEZ TUKENMEZ BI ENERJI ILE DEVAM ETMEKTEDIR AVUSTURYA TUR FEDARASYONUNDAN OZGUR GULLU

  5. sizleri cok seviyorum iyiki böyle bir sayfa acmissiniz ALLAH sizden ve sizin gibilerden bin kat RAZI OLSUN ALLAH herseyi gönlünüzce etsin

  6. allahim seni seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    .

  7. s.aleyküm ben aciz bir kardeşinizim allahı tealanın bana imtahan için verdiklerine sabredemiyorum hakıyla illakı mızırdanıyorum ne olur bana dua edin allah razı olsun

  8. tüm din kardeşlerime burdan selam ederim ALLAHIM BU AHİR ZAMANDA YARDIMCIMIZ OLSUN.

  9. Allahu Teala Sadatların dualarını,himmetlerini üzerimizden eksik etmesin.

  10. ben ist bakırköyde ikamet ediyorum.tövbe almak istiyorum bakırköy kartaltepe civarına en yakın nereden tövbe alabilirim acaba.saygılarımla.ALLAHIM RAZI OLSUN İNŞALLAH.

  11. selam aleyküm sofiler bana dua edin sıkıntım var rabbim kimseyi dogru yoldan şaşırtmasın benimde şaşmamam için bana dua edin allah razı olsun

  12. selamun aleyküm kurbanlarım sadatın duası üzerinize olsun allah sadatların kapısından ayırmasın HİMMET SULTANIM tabi bizde hizmet edelim

  13. selamun aleyküm kurbanlarım sadatın duası üzerinize olsun allah sadatların kapısından ayırmasın HİMMET SULTANIM tabi bizde hizmet edelim

  14. Yüce Allah beni ve sevdiklerimi öyle sınavlara tabi tutuyorki bu sınavların karşısında nefsime yenik düşüp çok isyan ve küfür ettim şimdide cezasını çekiyorum. Ne olur duanızı eksik etmeyin. Artık ne umudum negücüm kaldı.Yaşamaya bile hevesim kalmadı . Kardeşim küçük yaşta hastalığa yakalandı vefat etti , dayım abim gibiydi genç yaşta vefat etti, ailemin tek çocuğuyum ama bu kadar inançlı anne ve babama layık bir evlat olamadım , eşimle evlendik evleneli bir huzurlu mutlu günümüz olmadı ama yılmadık hep birbirimizi tuttuk, maddi sıkıntılar hiç peşimizi bırakmadı , evladımız olsun dedik sağlıklı olsun dedik ama kızımız otistik oldu , bir ana babanın anne ve baba kelimelerini 5 yıldır duyamaması ne kadar kötü yılmadık , sıkıntılardan borçlardan evimizi satmak zorunda kaldık evsiz kaldık yılmadık , her girdiğim işte hep kullanıldım hep iyi niyetimin kurbanı oldum yılmadım , ama nefis öle birşeyki bana arada bir isyan ve küfür ettirdi ve artık ruhumu bile hissetmiyorum yaşamak bana ağır geliyor hiç gücüm kalmadığını hissediyorum, eşim artık otistik kızımızla ilgilenmekten bitap durumda ne olur bizim için dua edin artık gücümüz kalmadı. tamam bu bir sınav ama nasıl başedeceğim gücüm tükendi Allah hakkımızda hayırlısını nasip etsin dua edin allah rızası için.

  15. amin allah yardımcınız olsun hakkınızda hayırlısını versin allah sabır versin

  16. Gavs Hazretleri buyurmuşki ; Bize hep dünya ağızı ile soru soran var hiç bize zikir ile kalp ile soru soran yok.

  17. Allah hepimizden razı olsun inşallah bu kapıda olanla olmayan güller arasında olanla dikenler arasında olan gibidir güller arasında olursak gül kokarız dikenler arasında olursak birileri bize batar veya biz birilerine batarız. Gül bahçesinde olmak güzel şey orda kalin çıkmayın ordan gül kokun .

  18. ALLAH (cc) biz aciz kullarını HZ. MUHAMMED ALEYHSELAM ümmetini bu eşisiz haz ve bereketli kapıdan ayırmaz inşallah

Bir Cevap Yazın

